فعالیت ۶۸ اکیپ در طرح تشدید نظارت ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره‌کل دامپزشکی استان اصفهان از اجرای طرح تشدید نظارت ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

وحیدرضا خامسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به لزوم تشدید نظارت‌ها در ایام ویژه سال اظهار کرد: با توجه به اهمیت تأمین امنیت غذایی و نقش دامپزشکی در این خصوص، طرح تشدید نظارت ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجموعه دامپزشکی در مقوله پیشگیری، حفاظت و حراست از سرمایه ملی عملکردی بسیار خوب دارد تا بهداشت عمومی و سلامت جامعه بیش از پیش ارتقا پیدا کند، افزود: طرح تشدید نظارت‌های این اداره از نوزدهم اسفند تا بیست‌وسوم فروردین اجرا می‌شود.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره‌کل دامپزشکی استان اصفهان با بیان اینکه هرچه مجموعه پیشگیری‌کننده از بیماری‌ها در دامپزشکی تلاش بیشتری داشته باشد، میزان نیاز به تخت‌های بیمارستانی کاهش می‌یابد، تصریح کرد: در طرح مذکور ۹۰ نفر کارشناس دامپزشکی اداره‌کل دامپزشکی استان اصفهان، در قالب ۶۸ اکیپ فعالیت خواهند داشت.

خامسی‌پور ادامه داد: اثرات فعالیت دامپزشکی تحت عنوان امنیت غذایی، هر روز در سفره‌های غذایی افراد جامعه احساس می‌شود و از همین‌رو فعالیت‌های ادارات کل و دامپزشکان حائز اهمیت است.

کد خبر 733411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.