نصب ۴۰۰۰ تابلو معابر شهری در شهر یزد

شهردار یزد گفت: در سال جاری با تکمیل نصب ۴۰۰۰ تابلو، معادل حدود ۱۱ سال فعالیت شهرداری در زمینه ساماندهی تابلوهای شهری اقدام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی در گفتگوی زنده با برنامه رادیویی نسیم صبح در پاسخ به سوالی در مورد اقدامات شهرداری یزد برای ساماندهی تابلوهای مختلف در سطح شهر یزد، اظهار کرد: در بودجه شهرداری یزد سالیانه اعتباری برای اصلاح و تعویض تابلوهایی که قبلاً نصب شده بوده و همچنین نصب تابلوهای جدید برای معابر جدیدالاحداث در دو بخش تابلوهای راهنمای مسیر و تابلوهای ترافیکی در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود: در سال جاری نیز اعتبار لازم برای نصب تابلوهای جدید و اصلاح و تعویض تابلوهای قدیم دیده شده که تاکنون بخشی از تابلوهای قدیمی تعویض یا اصلاح شده و تا پایان سال، قسمت زیادی از این تابلوها اصلاح می‌شود.

شهردار یزد با بیان اینکه در سال جاری اتفاق خوبی که در حوزه ساماندهی تابلوها رقم خورده، افزود: سالیانه به طور متوسط تعداد ۳۵۰ عدد تابلو شامل تابلوهای معابر و کوچه‌ها که برای آدرس دهی شهروندان لازم و ضروری بوده در سطح شهر نصب شده است که در سال جاری ساماندهی ۴۰۰۰ تابلو شامل عقب افتادگی‌های گذشته، نامگذاری‌های جدید و تعویض تابلوهای فرسوده را در دستور کار قرار دادیم.

محی‌الدینی ادامه داد: از این تعداد تاکنون بیش از ۳۰۰۰ تابلو نصب شده و انشاالله تا پایان سال نصب ۴۰۰۰ تابلو انجام می‌شود و این اتفاقی است که معادل حدود ۱۱ سال فعالیت شهرداری در زمینه ساماندهی تابلوهای شهری می‌باشد.

کد خبر 733325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.