از ابتدای فصل درحال خاموش‌کردن آتش‌های درون تیم بودیم / به‌دنبال کشف جاسوس تیم خواهم رفت

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: ما در این فصل به‌سراغ چالش‌های زیادی رفتیم و مدام در حال خاموش کردن آتش‌هایی که درست می‌شد بودیم. نباید داخل تیم دشمن باشد بلکه باید کنار یکدیگر دشمن را از تیم بیرون کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شامگاه امروز _دوشنبه چهاردهم اسفند_ ژوزه مورایس در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل شمس‌آذر قزوین در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام‌حذفی اظهار کرد: فکر می‌کنم بردیم زیرا لیاقت آن را داشتیم، مقابل تیمی بازی کردیم که حریف راحتی نبود و فعل خواستن را صرف کردند و با انرژی زیاد آمده بودند.

وی افزود: در طول بازی نشان دادند تیم خوبی هستند و ضدحملات و توپ‌های بلندی به سمت دروازه‌مان فرستادند که برای تیم ما در خط‌دفاعی دشواری داشت. اما در نیمه‌اول گل زدیم و پس از گل دوم و سپس اینکه شمس‌آذر ده‌نفره شد بازی متفاوت پیش رفت و توانستیم بازی را کنترل کرده و به برد آسانی برسیم و از این بابت به شاگردانم تبریک می‌گویم. همچنین از هواداران که از ابتدا تا انتها تیم را تشویق کردند و کنارمان بودند تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: چیزهایی که راجع‌به این بازی بود گفتم، از تلاش خوبی که از بازیکنانم دیدم ممنونم. دو بازی از شش شکست‌مان که متوالی هم بود در لیگ‌قهرمانان آسیا رقم خورد که ارتباطی با فوتبال ایران نداشت و شرایط متفاوتی دارد. اما در کل از هواداران ممنونم و باید موانع را بایکدیگر از سر راه برداریم و پیش برویم.

ژوزه مورایس خاطرنشان کرد: اینکه روز گذشته عنوان کردم فرشاد احمدزاده مصدوم است حقیقت بود و به‌همین علت از ابتدا بازی نکرد و به‌علت کمبود بازیکنان مجبور بودیم با بازیکنان ۱۷ ساله بازی کنیم. اما در انتهای بازی که برده بودیم و خیال‌مان راحت بود از فرشاد وضعیت‌ش را پرسیدم که می‌تواند به میدان برود یا نه؟ که با خواسته من موافق بود و به‌همین علت به زمین آمد تا در آستانه بازی‌های لیگ برتر در شرایط مسابقه قرار بگیرد، شخصیت پنهانی ندارم و فرشاد هم طی چهار روز گذشته کنار تیم نبود و انفرادی تمرین می‌کرد.

وی در ادامه گفت: صفحه‌اینستاگرامی من با ادمین پیش می‌رود و مدیریت می‌شود و ارتباطی به مسائل فوتبال ندارد و داستان‌هایی که نوشته می‌شود به لیگ برتر و بازی‌های‌مان مربوط نمی‌شود. متنی که روز گذشته در صفحه من منتشر شد دو پایان متفاوت که بد و خوب است دارد و بستگی دارد مخاطب به کدام‌یک توجه کند. آن مطلب هم داستانی زیبا درباره زندگی و اتحاد بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان همچنین گفت: لو رفتن ترکیب سپاهان قبل از بازی سوال و مسئله جالبی است. آرزو داشتم جواب رضایت‌بخشی بدهم. اگر بخواهیم حرفه‌ای باشیم لو رفتن ترکیب اهمیت خاصی ندارد و فقط مقداری به تیم حریف کمک می‌کند. اما بحث اصلی اطلاعات است که از درون تیم بیرون می‌رود و باید بدانیم چطور کنترل کنیم که جلوی آن را بگیریم.

ژوزه مورایس در ادامه عنوان کرد: مطمئن باشید برای پیدا کردن آن جاسوس اقدام خواهیم کرد اما دوست دارم بدانم چه‌کسی اطلاعات را لو می‌دهد و آیا آن شخص از این بابت سودی می‌برد یا خیر و این نشانه خوبی در فوتبال و زندگی حرفه‌ای نیست. ما در این فصل به‌سراغ چالش‌های زیادی رفتیم و مدام در حال خاموش کردن آتش‌هایی که درست می‌شد بودیم. نباید داخل تیم دشمن باشد بلکه باید کنار یکدیگر دشمن را از تیم بیرون کنیم.

وی خاطرنشان کرد: صحبت آخر من با هواداران واقعی سپاهان است. در کل فوتبال دنیا چنین چیزی وجود دارد که اگر می‌خواهیم دستاوردی داشته باشیم باید کنار هم باشیم و به هواداران سپاهان می‌گویم اگر واقعاً طرفدار سپاهان هستید باید از همدیگر حمایت کند و علیه هم نباشید. هواداران، هیئت‌مدیره، بازیکنان و کادرفنی باید باهمدیگر متحد شوند و اگر به‌جان هم بیفتند بهانه‌تراشی‌ها پیش می‌آید، پس باید کنار همدیگر باشیم تا به دستاوردهای مهمی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان تصریح کرد: هیچ‌کدام از رقبای اصلی‌مان نمی‌خواهند ما برنده شویم و این واضح است اما هواداران واقعی دوست دارند برنده شویم و ناید ثبات درون باشگاه را برهم بزنند و همه ما در یک چرخه قرار بگیریم که پس از آن دیگر نمی‌شود مشکلات را جمع کرد. زمانی‌که در رئال‌مادرید بودیم وقتی بارسلونا می‌باخت جشن می‌گرفتیم و برعکس آن هم وجود داشت که این معمولی و طبیعی است اما داخل تیم نباید دشمن‌تراشی کنیم.

کد خبر 733322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.