اجرای طرح نظارت بر صحت عملکرد وسایل توزین در اردبیل

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل از اجرای طرح ویژه نظارت مضاعف بر صحت عملکرد تمامی وسائل توزین و سنجش مورد استفاده در داد و ستد عمومی با هدف صیانت از حقوق متوازن آحاد مردم در نظام تولید، توزیع و مصرف ویژه ماه مبارک رمضان و سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسنعلی حسین‌پور عصر امروز _دوشنبه چهاردهم اسفند_ در نشست برنامه‌ریزی این طرح اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و سال جدید و پیش بینی افزایش مبادلات تجاری در بازار مواد غذایی و ضرورت نظارت مضاعف بر صحت عملکرد تمامی وسایل توزین و سنجش مورد استفاده در داد و ستد عمومی، طرح ویژه نظارت بر وسایل توزین و سنجش از تاریخ ۲۲ اسفند سال‌جاری همزمان با سراسر کشور آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سال آتی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این طرح کارشناسان اداره کل با مراجعه به اصناف از جمله شیرینی فروشی‌ها و قنادی‌ها، آجیل و خشکبار، میوه و تره‌بار، فروشندگان مواد پروتئینی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، وانت بارهای میوه فروشی و سایر مراکز فروش علاوه بر نظارت بر عملکرد وسایل توزین و سنجش، کالاهای مشمول مقررات استاندارد اجباری را نیز مورد رصد و بازرسی قرار می‌دهند.

حسین پور تاکید کرد: درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانی https://1517.inso.gov.ir این امکان را برای شهروندان فراهم کرده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدئو یا صدا در حوزه‌های مختلف ارسال نمایند و همچنین شماره تلفن ۱۵۱۷ آماده دریافت نظرات هم استانی‌های عزیز است‌.

سرپرست ادارات کل استاندارد استان اردبیل ادامه داد: با ارسال کد ۱۰ رقمی مندرج در زیر نشان ملی استاندارد به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ می‌توان از اصالت و اعتبار پروانه استاندارد کالا اطمینان حاصل کرد.

کد خبر 733310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.