مردم با حضور در انتخابات پروژه تحریم انتخابات را شکست دادند

رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: با مشارکت پرشور مردم ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان بزرگترین تلاش دشمنان برای تحریم انتخابات در طول تاریخ انقلاب شکست سنگینی خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، داوود قربانی عصر امروز_ دوشنبه چهاردهم اسفند_ در صحن علنی شورا اظهار کرد: انقلاب اسلامی به عنوان موجودی کاملاً حی و زنده امروز با به رخ کشاندن پشتوانه مردمی خود به جهانیان، بسیار استوارتر از پیش تمام قد در مقابل نظام سلطه ایستاده است و ذره‌ای سستی و انفعال در آن راه ندارد.

وی با تسلیت درگذشت عالم جهان اسلام آیت الله امامی کاشانی افزود: از مردم شریف و نجیب کلان‌شهر اراک که از بزرگترین تحریم انتخابات دشمنان خارجی و وطن فروشان داخلی را شکستند و با حضور خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر بعد از حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن همدلی و اتحاد خود را در دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشتند صمیمانه قدردانی می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: با مشارکت پرشور مردم ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان بزرگترین تلاش دشمنان برای تحریم انتخابات در طول تاریخ انقلاب شکست سنگینی خورد.

قربانی با تبریک به منتخبین مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان ادامه داد: امید می‌رود منتخبین مردم در راستای تحقق برنامه‌ها و قرارهایی که با مردم شریف این حوزه انتخابیه داشته‌اند همواره موفق و سربلند باشند.

وی تصریح کرد: اکنون دوران رقابت به پایان رسیده و همه باید با برادری، برابری، وفاق و یکدلی در راستای تحقق آرمان‌های امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا گام برداریم و مدیریت شهری برای ایجاد رضایت‌مندی شهروندان و شورای شهر وظایف خود را در راستای توسعه متوازن عمرانی شهر انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک اظهار کرد: امید است با تلاش همه شاهد شکوفایی بیشتر، تعمیق باورهای فرهنگی و ارزش‌های ایرانی و اسلامی باشیم.

کد خبر 733302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.