گیتی‌پسند در هفته پایانی بالاخره باخت / سقوط پوشاک‌حافظ و مقاومت به لیگ دسته‌اول

هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مردان ایران امروز به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته بیست‌وششم و پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور در فصل بیست‌وپنجم عصر امروز _دوشنبه چهاردهم اسفند_ پیگیری شد و در نهایت فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ لیگ برتر با قهرمانی گیتی‌پسند، نایب‌قهرمانی مس سونگون ورزقان و سقوط پوشاک‌حافظ ساری و مقاومت البرز به پایان رسید.

ایرالکو اراک ۱ - گهرزمین سیرجان ۱

در این بازی برای آلومینیوم اراک محمدرضا کرد و برای گهرزمین سیرجان بهروز اسدی گلزنی کردند و بدین ترتیب دیگر نماینده فوتسال استان مرکزی آلومینیوم در اراک با گهرزمین سیرجان به تساوی در عدد یک رضایت داد و با ۲۹ امتیاز در همان خانه‌ای که از ابتدای فصل تسخیر کرده بود یعنی رده دوازدهم مسابقات را به پایان رساند. امسال تنها سالی بود که استان مرکزی سه نماینده در لیگ برتر فوتسال داشت.

گیتی‌پسند در هفته پایانی بالاخره باخت / سقوط پوشاک‌حافظ و مقاومت به لیگ دسته‌اول

فولاد زرند ایرانیان سیرجان ۳ - سفیرگفتمان تهران ۰

در سیرجان تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان با نتیجه سه بر صفر سفیرگفتمان تهران را از پیش‌رو برداشت تا فصل بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر را با پیروزی به پایان برساند و سفیرگفتمان تهران هم شکست خارج‌ازخانه را پذیرفت.

مس سونگون ورزقان ۳ - گیتی‌پسند اصفهان ۲

در مهم‌ترین دیدارهای هفته پایانی، تیم فوتسال گیتی‌پسند که قهرمانی خود را از چند برابر مس سونگون با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید و گهر زمین با نتیجه یک بر صفر ایرالکو را شکست داد.

گیتی‌پسند در هفته پایانی بالاخره باخت / سقوط پوشاک‌حافظ و مقاومت به لیگ دسته‌اول

به این ترتیب تیم فوتسال گیتی‌پسند که در ۲۵ هفته اخیر ۲۴ برد و یک تساوی به دست آورده بود در هفته پایانی نتوانست رکورد شکست‌ناپذیری خود را حفظ کند و نخستین شکست خود را در هفته پایانی تجربه کرد.

آناصنعت پاسارگاد قم ۳ - مقاومت البرز ۲

در این دیدار میلاد براهویی، علیرضا وفایی و مسعود عباسی برای آناصنعت قم و سینا هادیان و محمدحسین ابوالقاسمی برای مقاومت البرز گلزنی کردند. نیمه اول این دیدار با حساب سه بر یک به سود آناصنعت قم خاتمه یافته بود. این دیدار را نزدیک به دو هزار نفر تماشاگر از نزدیک تماشا کردند.

آناصنعت با پیروزی در این دیدار با ۳۸ امتیاز در جایگاه ششم جدول و مقاومت البرز نیز با ۱۱ امتیاز امتیاز در رده سیزدهم لیگ برتر فوتسال قرار گرفتند و مقاومت با این نتیجه به دسته پائین‌تر سقوط کرد.

گیتی‌پسند در هفته پایانی بالاخره باخت / سقوط پوشاک‌حافظ و مقاومت به لیگ دسته‌اول

شهرداری ساوه ۲ - پالایش‌نفت بندرعباس ۱

شهرداری در ساوه با نتیجه دو بر یک پالایش‌نفت بندرعباس را شکست داد و با ۳۵ امتیاز هشتم شد و بالاتر از پالایش‌نفت بندرعباس قرار گرفت.

فرش‌آرای مشهد ۱ - سن‌ایچ ساوه ۳

فرش‌آرای مشهد در سالن شهید بهشتی مشهد پذیرای سن‌ایچ ساوه بود که در نهایت با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد. شاگردان حسن‌زاده که عملکرد ضعیفی از خود در این دیدار به نمایش گذاشتند در همان نیمه نخست ۲ گل از حریف خود دریافت کردند تا کار سختی در نیمه دوم برای کامبک داشته باشند.

اما در ابتدای نیمه دوم سن ایچ ساوه گل سوم خود را هم به ثمر رساند تا آب سردی بر پیکره تیم فرش آرا ریخته باشد. زردپوشان مشهدی در ادامه چند موقعیت نصف و نیمه نیز روی دروازه سن ایجاد کردند که با دقتی مهاجمان از دست رفت. در دقایق پایانی که فرش‌آرا برای جبران نتیجه رو به تاکتیک پاورپلی آورده بود توانست توسط سعید تقی زاده تنها یکی از گل‌ها خورده را جبران کند تا هفته پایانی لیگ برتر را مقابل تماشاگران خود با شکست به پایان برساند.

فرش‌آرا با این شکست ۳۵ امتیازی باقیمانده و در رده بندی نهایی لیگ برتر فوتسال هفتم شد. سن‌ایچ ساوه نیز با این پیروزی ۳۹ امتیازی شد به عنوان چهارمی لیگ برتر فوتسال دست پیدا کرد.

گیتی‌پسند در هفته پایانی بالاخره باخت / سقوط پوشاک‌حافظ و مقاومت به لیگ دسته‌اول

پوشاک‌حافظ ساری ۱ - کراپ الوند ایرانیان قزوین ۱

در یکی از دیدارهای این هفته تیم حافظ ساری از ساعت ۱۶ امروز در سالن سیدرسول حسینی ساری میزبان کراپ الوند قزوین است. حافظ که از هفته‌ها قبل سقوط‌ش به لیگ دسته یک فوتسال مسجل شده، امروز در دیدار تشریفاتی به مصاف کراپ الوند می‌رود.

نماینده ساری که امسال با خرید امتیاز تیم قندکاترین وارد لیگ برتر فوتسال شد نتوانست به انتظارات جواب دهد و در نهایت سهمیه لیگ برتری استان مازندران را از دست داد و به سرنوشت تیم شهروند دچار شد.

جدول نهایی فصل بیست‌وپنجم لیگ برتر

گیتی‌پسند در هفته پایانی بالاخره باخت / سقوط پوشاک‌حافظ و مقاومت به لیگ دسته‌اول

کد خبر 733280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.