امیدوارم سپاهان مقابل شمس‌آذر برنده شود / علاقه‌مندم در باشگاه‌های بزرگ مربی‌گری کنم

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم قسمت شود در تیم‌هایی همچون سپاهان، فولاد و تراکتور که از نظر سخت‌افزاری شرایط عالی دارند هم سرمربی‌گری کنم و آرزوی من است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و شمس‌آذر قزوین عصر امروز _دوشنبه، چهاردهم اسفند_ از ساعت ۱۷:۳۰ در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های جام‌حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران به‌مصاف یکدیگر رفتند.

رسول خطیبی کارشناس فوتبال و بازیکن اسبق سپاهان که برای اهدای پیراهن و چند وسیله خود به موزه باشگاه سپاهان به اصفهان و ورزشگاه نقش‌جهان آمده است، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از دعوت مدیرعامل و اعضای باشگاه سپاهان بابت دعوت‌شان تشکر می‌کنم، دلیل این دعوت هم اهدای پیراهن و یادگاری‌های من به موزه ورزشگاه نقش‌جهان است؛ باشگاه سپاهان اقدامات شایسته‌ای که انجام می‌دهد.

وی افزود: باشگاه‌های پرطرفدار همچون سپاهان، پرسپولیس، استقلال و.. باید خاطره‌سازی کنند و امروز هم با یادگاری‌هایی که به موزه سپاهان دادم ۱۵ سال جوان شدم و خاطرات گذشته برای من زنده شد؛ امیدوارم سپاهان موفق‌تر باشد و این را هم به جرأت می‌گویم سپاهان بهترین باشگاه ایران است و امیدوارم دیگر باشگاه‌ها نیز یاد بگیرند.

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد: باشگاه سپاهان بزرگ است و نفرات خیلی‌خوبی دارد؛ قرعه به نسبت مناسبی داشت، اما در بازی‌های گذشته نتایج خوبی نداشته و بازگشت با روند عادی مقداری سخت است؛ شمس‌آذر هم پدیده لیگ است و با سرمربی و مدیرعامل جوانی که دارد با انگیزه فراوان پیش می‌رود و تیم‌شان هم خیلی‌خوب بازی می‌کنند و با وجود اینکه چند بازیکن خوب‌شان را از دست داده‌اند تیم سختی هستند.

رسول خطیبی خاطرنشان کرد: بازی امروز حذفی است و امیدوارم با وجود اینکه سعید دقیقی دوست خوب من است، اما علاقه‌مند هستم که سپاهان پیروز میدان شود.

وی ادامه داد: پس از جدایی از باشگاه پیکان، شرایط به گونه‌ای شد که ترجیح دادم مدتی استراحت کنم، پیشنهاد لیگ دسته‌اولی آمد، اما دوست ندارم که در لیگ دسته‌اول مربی‌گری کنم و یک پیشنهاد هم از تیم لیگ برتری بود که شرایط مناسبی ندارد و در حال سقوط است و به‌همین علت قبول نکردم.

این سرمربی فوتبال در پایان گفت: تیم‌هایی که پول و بودجه کافی ندارند از من درخواست می‌کنند که سرمربی‌شان شوم و یک تیم جوان بسازم و امیدوارم قسمت شود در تیم‌هایی همچون سپاهان، فولاد و تراکتور که از نظر سخت‌افزاری شرایط عالی دارند هم سرمربی‌گری کنم و آرزوی من است، البته که این ماجرا به من نمی‌رسد، چرا که سرمربیان سفارشی برای تیم‌های بزرگ‌تر انتخاب می‌شوند.

کد خبر 733269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.