ارسال ۳۵ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و ورزشی به مدارس کردستان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان گفت: اداره‌کل نوسازی مدارس استان با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان که از سفر ریاست‌جمهور و اعتبارات نوسازی تأمین شده بود، تجهیزات موردنیاز مدارس استان را خریداری و توزیع کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، ابراهیم مرادی امروز _دوشنبه، چهاردهم بهمن_ در آئین ارسال تجهیزات مدارس و هنرستان‌های استان که در دبیرستان حضرت امام (ره) ناحیه دو سنندج همزمان با سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: تجهیزات جدید و کاربردی یکی از زیرساخت‌های موردنیاز برای توسعه مدارس استان است که در این راستا دانش‌آموزان می‌توانند در دروس عملی و نظری خود از آن استفاده کنند.

وی افزود: اداره‌کل نوسازی مدارس استان با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان که از سفر ریاست‌جمهور و اعتبارات نوسازی تأمین شده بود، تجهیزات موردنیاز مدارس با محوریت هنرستان‌های استان را خریداری و در بین شهرستان‌ها، نواحی و مناطق تابعه بر اساس نیازسنجی انجام گرفته، توزیع کرده است.

مرادی خاطرنشان کرد: امروز نیز بخشی از این وسایل به صورت همزمان با سراسر کشور به مناطق و مدارس هدف ارسال می‌شود.

به گزارش ایمنا، در پایان این آئین و بعد از نشست مجازی کشوری، آئین بدرقه کاروان تجهیزات مدارس و هنرستان‌ها با حضور مسئولان استانی و شهرستان سنندج برگزار شد.

کد خبر 733253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.