خط تولید و توسعه را باید مورد حمایت قرار دهیم/ ایجاد امنیت برای بنگاه‌های اقتصادی مهم است

استاندار کرمان گفت: باید بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌ها را حمایت و به سمت فعالیت بیشتر تشویق کنیم و اجازه ندهیم که خط تولید و توسعه استان متوقف شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدمهدی فداکار امروز_ دوشنبه چهاردهم اسفند_ با همراهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری از اداره کل تعزیرات حکومتی استان و شعب بدوی و تجدید نظر، اجرای احکام، واحد رایانه، امور مالی، نظارت و بررسی عملکرد بازدید کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه تعزیرات حکومتی بخش قضائی دولت و در درون دولت است، افزود: به لحاظ ساختاری، تعزیرات بیشتر با حوزه اقتصادی ارتباط دارد و برخورد با حوزه‌های اقتصادی، تخصصی بوده و ظرافت‌های خاصی نیاز دارد.

استاندار کرمان به ضرورت و اهمیت بنگاه‌های اقتصادی در روند اشتغال و توسعه اقتصادی استان اشاره کرد و گفت: تخلفات اقتصادی متفاوت است و بعضی مواقع از روی قصد و غرض است؛ لذا باید در بررسی به پرونده‌های بنگاه‌های اقتصادی دقت و توجه بیشتری کرد؛ کاهش ملایمت و برخورد مناسب می‌تواند مؤثرتر باشد.

وی با تاکید بر اینکه تعطیلی حوزه اقتصاد پیام خوبی ندارد، گفت: برخورد نامناسب با شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی با تعداد بالای اشتغال ممکن است باعث افزایش بیکاری شود و مشکلات اقتصادی و اجتماعی بعدی آن بیشتر خواهد شد؛ همچنین باعث دلسرد شدن سرمایه‌گذار است.

فداکار در ادامه توضیح داد: باید بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌ها را حمایت و به سمت فعالیت بیشتر تشویق کنیم، اجازه ندهیم که خط تولید و توسعه استان بخوابد چون حق مردم است. توجه و ایجاد امنیت برای بنگاه‌های اقتصادی مهم است.

کد خبر 733185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.