اعتبارات مورد نیاز در مناطق سیل‌زده به سرعت تأمین می‌شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر هیچ اقدامی در راستای کمک به تأمین زیرساخت‌های مناطق سیل‌زده نباید به بهانه تأمین اعتبار متوقف شود، بلکه هر کاری آغاز شده است، باید سرعت گیرد، چرا که اعتبارات مورد نیاز به سرعت تأمین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط‌عمومی استانداری، محمد کرمی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در چابهار برگزار شد با بیان اینکه در مورد تأمین اعتبارات مشکلی وجود ندارد، اظهار کرد: برای کمک و امدادرسانی به مناطقی که دچار سیلاب شده‌اند، تمام دستگاه‌ها، شرکت‌ها و پیمانکاران باید پای کار بیایند.

وی با اشاره به اینکه حوزه زیرساخت سیستان و بلوچستان بسیار مهم است، تصریح کرد: جاده، برق‌رسانی، آب‌رسانی، مخابرات و خانه‌های بهداشت به صورت جدی پیگیری می‌شود، همچنین در حوزه بهداشت اگر به حضور تیم‌های بهداشتی نیاز است، باید اقدامات لازم به سرعت انجام شود و در صورت نیاز از دانشگاه‌های خارج استان استفاده کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: جهاد کشاورزی باید از امکاناتی که در اختیار دارد، برای مبارزه با مالاریا استفاده کند، همه باید به صورت شبانه‌روزی پای کار باشیم و با جدیت کارها را پیش ببریم.

کرمی بیان کرد: در حال حاضر مشکلات کم‌تر شده است و اگر جایی مشکلی وجود دارد، همه مجموعه‌ها برای حل آن پای کار هستند.

وی گفت: برای تأمین ماشین‌آلات راهسازی نیز مشکلی وجود ندارد و به مجموعه راهداری سپرده شده است که بخش خصوصی و پیمانکارانی که در بخش‌های دیگر کار می‌کنند، به کار گرفته شوند، چرا که اعتبار مورد نیاز تأمین‌شده و به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر راهداران با تلاش شبانه‌روزی و بسیج همه امکانات از جمله ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین برای ارائه خدمات و مرمت و بازگشایی راه‌های آسیب‌دیده در مناطق سیل‌زده مشغول فعالیت و امدادرسانی هستند.

کد خبر 733175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.