تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر توانمندسازی نیازمندان با تمرکز بر ایجاد اشتغال

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر توانمندسازی نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد گفت: تمرکز بر اشتغال مددجویان یکی از راه‌های توانمندسازی آن‌ها است که موجب رشد اقتصادی جامعه نیز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، مالک رحمتی صبح امروز _دوشنبه چهاردهم اسفند_ در دیدار با جمعی از امدادگران، خیرین، کارآفرینان و نخبگان تحت حمایت کمیته امداد استان اظهار کرد: خدمت به فقرا و ایتام توفیقی است که نصیب هر کسی نمی‌شود و این توفیق را باید قدر دانست.

وی با بیان اینکه کمیته امداد یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) است، افزود: نهادهایی که به دستور امام راحل تأسیس شد، عمدتاً برای گره گشایی از مردم بود.

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: اندیشه مقام معظم رهبری نیز به تاسی از امام بزرگوار، تاکید بر محرومیت زدایی از اقشار مردم دارد.

رحمتی با قدردانی از همراهی خیرین و مراکز نیکوکاری با کمیته امداد برای مبارزه با فقر، تصریح کرد: با بودجه دولتی، محرومیت زدایی محقق نمی‌شود، دولت باید زیرساخت‌های توسعه متوازن و عدالت اقتصادی را فراهم کند که در دولت سیزدهم نسبت به این مساله اهتمام جدی وجود دارد.

وی ادامه داد: فرهنگ احسان و کمک به نیازمندان باید توسط نهادهای مردمی مدیریت شود و گره‌های مردم به دست مردم باز شود.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: گروه‌های مردمی در کمک رسانی به نیازمندان باید حفظ عزت نفس و کرامت انسانی آنها را مورد توجه جدی قرار دهند.

رحمتی با تاکید بر توانمندسازی نیازمندان گفت: تمرکز بر امر اشتغال نیازمندان، هم موجب رشد اقتصادی جامعه شده و هم نیازمندان را توانمند می‌کند.

در این دیدار از کارآفرینان و نخبگان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 733170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.