بانک‌ها نهایت همکاری را با مراجعان طرح مسکن ملی داشته باشند

استاندار کردستان گفت: بانک‌ها باید با مراجعانی که برای دریافت تسهیلات طرح مسکن ملی به آن‌ها مراجعه می‌کنند نهایت همکاری و تعامل را داشته باشند، چراکه وظیفه یک کارمند پاسخ دادن به سوالات ارباب‌رجوع و پیگیری امور لازم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز _دوشنبه چهاردهم اسفند_ در جلسه شورای مسکن استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در بخش‌های مختلف مسکن، ازدواج، فرزندآوری و حمایت از تولید بانک‌های استان همراهی خوبی را تاکنون برای پرداخت تسهیلات داشته‌اند، اما گاهی شنیده‌ام که کارمندی در یک شعبه با مراجعه‌کننده برخورد مناسبی نداشته است که این مسئله را از هیچ بانکی قبول نمی‌کنیم.

وی افزود: بانک‌ها باید با مراجعانی که برای دریافت تسهیلات طرح مسکن ملی به آن‌ها مراجعه می‌کنند نهایت همکاری و تعامل را داشته باشند، چون وظیفه یک کارمند پاسخ دادن به سوالات ارباب‌رجوع و پیگیری امور لازم است.

استاندار کردستان تاکید کرد: از مدیران همه بانک‌ها و ادارات استان چه خصوصی و چه دولتی می‌خواهم که اگر در مجموعه آن‌ها فردی با مراجعه‌کنندگان بد برخورد می‌کند، تذکر جدی دهند و در صورت تکرار او را از مجموعه خود کنار بگذارند.

زارعی‌کوشا با اشاره به اینکه در گذشته مشکل تأمین زمین را برای طرح مسکن ملی در استان داشتیم، ادامه داد: در حال حاضر مشکل تأمین زمین رفع شده است و افتتاح حساب و پرداخت تسهیلات بانکی نیز باید با سرعت و با تسهیل بیشتر برای مردم صورت بگیرد تا کارهای عمرانی با معطلی روبه‌رو نشود.

وی از دستگاه‌های متولی در امر ساخت و ساز طرح مسکن ملی خواست که هرچه زودتر کار آماده‌سازی زمین‌ها و ساخت و سازها را شروع کنند تا در پایان فصل عمرانی سال ۱۴۰۳ بخش عمده‌ای از کار ساخت مسکن ملی در استان به پایان رسیده باشد.

استاندار کردستان با بیان اینکه اداره راه و شهرسازی متولی اصلی طرح مسکن ملی است، گفت: علاوه بر این اداره، سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان، بانک‌ها و فرمانداری‌ها نیز باید نهایت همکاری را در طرح مسکن ملی داشته باشند تا کار ساخت‌وساز واحدها هرچه سریع‌تر به سرانجام برسد.

کد خبر 733156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.