افتتاح ۲ هزار واحد خوابگاهی و تقدیر از برگزیدگان دانشگاه علوم انتظامی امام حسن مجتبی (ع)

رئیس‌جمهور ضمن بازدید و افتتاح ۲ هزار واحد خوابگاهی افسران دانشگاه علوم انتظامی امام حسن مجتبی (ع) و سان دیدن از صبحگاه دانشجویان و افسران، از برگزیدگان دوره آموزشی اخیر این دانشگاه نیز تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز _دوشنبه چهاردهم اسفند_ با حضور در دانشگاه علوم انتظامی امام حسن مجتبی (ع) از مجموعه ۲ هزار واحدی خوابگاهی افسران احداث شده در این دانشگاه بازدید و آن را افتتاح کرد.

این واحدها در زمینی به وسعت ۸۵۰۰ متر مربع و در پنج طبقه با استفاده از سازه‌های صنعتی فلزی و روش نوین‌سازی در ۷۵ روز طراحی و اجرا شده‌اند.

قرارگاه مسکن نیروهای مسلح در راستای نهضت ملی مسکن و کمک به دولت متعهد شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی بسازد و تحویل دهد که تا کنون احداث ۲۲۹ هزار واحد از این واحدها آغاز و ۱۸ هزار و ۶۰۰ واحد آن تحویل شده است.

رئیس‌جمهور در ادامه مراسم امروز در میدان صبحگاه این دانشگاه حضور یافت و پس از اجرای سرود ملی و ادای احترام به شهدای نیروی انتظامی، از نیروهای حاضر در میدان سان دید و با خانواده‌های شهدای حاضر در مراسم نیز دیدار و به صورت رو در رو گفت‌وگو کرد.

سپس سردار رادان، فرمانده کل نیروهای انتظامی ضمن عرض خیرمقدم‌گویی، از حمایت‌های دولت مردمی و شخص رئیس‌جمهور در حمایت از اجرای مأموریت‌های نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در کشور قدردانی و گزارشی از فعالیت‌ها و دستاوردهای این مجموعه ارائه کرد.

در ادامه مراسم آیت‌الله رئیسی از خانواده شهید عباسی‌فر که در سال ۸۰ در مبارزه با گروهک‌های ضدانقلاب به شهادت رسیده بود، روحانی نمونه عقیدتی سیاسی، استاد برتر، فرمانده نمونه و مدیر نمونه آموزشی دوره اخیر آموزشی دانشگاه انتظامی امام حسن مجتبی (ع)، با اهدای لوح، تقدیر کرد و درجه نماینده دانشجویان درجه‌بگیر را نیز به ایشان اعطا کرد.

در جریان این مراسم چندین مراسم نمایشی از سوی دانشجویان افسری حاضر در میدان اجرا شد.

در ادامه مراسم رئیس‌جمهور برای حاضران سخنرانی کرد و قرار است در پایان مراسم نیز نیروهای حاضر در میدان مقابل رئیس‌جمهور رژه بروند.

کد خبر 733139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.