نجات جان مادر باردار با ماموریت ۳ روزه بالگرد اورژانس

رئیس اورژانس خوزستان با اشاره به نجات جان مادر باردار طی یک ماموریت سه روزه با بالگرد گفت: این ماموریت هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان داشت که برای مددجوی اورژانس رایگان بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، فرهنگ کره‌بندی امروز _دوشنبه چهاردهم اسفند_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: روز جمعه هم‌زمان با برگزاری انتخابات، بالگرد اورژانس خوزستان با پرواز به منطقه صعب‌العبور هوفل پلنگی از توابع دهدز، موفق به انتقال و نجات مادر باردار خوزستانی شد.

وی افزود: این بیمار طی تماس دو روز قبل، مبنی بر نیاز به انتقال به مرکز درمانی در لیست اورژانس هوایی قرار گرفته بود که به دلیل شرایط جوی بسیار نامساعد پیگیری لحظه به لحظه برای پرواز بالگرد صورت گرفت و در نهایت صبح روز گذشته با تلاش همکاران اورژانس هوایی، این مادر باردار با حال عمومی مناسب منتقل و تحویل بیمارستان شد.

رئیس اورژانس خوزستان ادامه داد: این مأموریت سه‌روزه در مجموع از لحاظ فنی و سایر هزینه‌های جانبی حدود ۱۰۰ میلیون هزینه در پی داشته است که با توجه به رایگان بودن خدمات فوریت‌های پزشکی در نظام مقدس جمهوری اسلامی، هیچ هزینه‌ای بر مددجویان اورژانس تحمیل نمی‌شود.

کد خبر 733081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.