ترکیب احتمالی سپاهان برابر شمس آذر

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف شمس‌آذر قزوین می‌رود که پنج بازیکن اصلی خود را به دلایل مختلف در اختیار ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سپاهان پس از شش شکست متوالی در دیدار حذفی برابر شمس‌آذر قرار خواهد گرفت و می‌خواهد علاوه بر صعود به دور یک‌هشتم نهایی با برد برابر شمس‌آذر به نوعی از بحران هم خارج شود و شروعی دوباره برای درخشش در لیگ داشته باشد.

علاوه بر سیاوش یزدانی که به دلیل محرومیت، دیدار با شمس‌آذر را از دست داده است، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، آریا یوسفی و محمدجواد حسین‌نژاد نیز به دلیل مصدومیت دیدار با شمس‌آذر را از دست می‌دهند تا به این ترتیب مورایس با انبوهی از بازیکنان مصدوم و محروم به استقبال مأموریت دشوار برابر شمس‌آذر برود.

بازگشت محمدی به خط دفاع

با محرومیت سیاوش یزدانی، این هادی محمدی است که به خط دفاع بازمی‌گردد و زوج دفاع میانی سپاهان در بازی فردا محمد دانشگر و هادی محمدی خواهند بود. با توجه به سیاست‌های غلط مورایس در خط دفاع، سپاهان به‌جز این دو مدافع هیچ مدافع تخصصی روی نیمکت نخواهد داشت و در صورت مصدومیت یکی از این دو بازیکن در خط دفاعی، هیچ جایگزینی برای آن‌ها وجود نخواهد داشت.

در دفاع راست مورایس انتخابی جز رامین رضائیان نخواهد داشت و او به‌طور قطع در این پست به میدان خواهد رفت. شاید اگر چند هافبک سپاهان مصدوم نبودند، مورایس دست به تنبیه زکی‌پور می‌زد و نورافکن را به جای او در پست دفاع چپ بازی می‌داد، اما با توجه به لزوم حضور نورافکن در میانه میدان، زکی‌پور همچون دیدارهای قبل در پست دفاع چپ به کار گرفته خواهد شد تا به این ترتیب خط دفاع جلوی پیام نیازمند تکمیل شود.

کار سخت مورایس در میانه میدان

با مصدومیت کریمی، حسین‌نژاد و احمدزاده، کار ژوزه مورایس برای چینش نفرات میانی تیمش بیش از پیش سخت خواهد بود. در بازی امروز به احتمال فراوان برایان دابو به عنوان هافبک دفاعی به کار گرفته می‌شود و امید نورافکن کمی جلوتر از او مایل به سمت چپ حضور خواهد داشت. سپاهان که محمد قربانی را هم در اقدامی عجیب در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به فروش رساند، به غیر از این دو بازیکنی برای بازی در میانه میدان در اختیار ندارد و مورایس مجبور خواهد بود از دو هافبک کناری و دو مهاجم برابر شمس‌آذر استفاده کند.

با توجه به مصدومیت احمدزاده و یوسفی، دو هافبک کناری سپاهان در چپ و راست به احتمال فراوان علی اصغر اعرابی و رضا اسدی خواهند بود. رضا شکاری نیز در صورتی که دیگر مورد غضب مورایس نباشد می‌تواند در ترکیب اصلی حضور پیدا کند، همچنین عیسی عباس گزینه دیگری خواهد بود امکان حضورش در سمت چپ به جای اعرابی وجود دارد.

شهریار و کاوه در خط آتش

خط حمله جذاب سپاهان در این فصل برخلاف سایر پست‌ها همیشه غنی بوده و رقابت بالایی در آن شکل گرفته است. برابر شمس‌آذر اما با توجه به کمبود هافبک‌ها احتمالاً شهریار مغانلو و کاوه رضایی به عنوان دو مهاجم به کار گرفته می‌شوند. این احتمال هم وجود دارد که اسدی در پست مهاجم به کار گرفته شود و کاوه رضایی به سمت راست خط هافبک برود.

نکته عجیب در مورد لیست فردای سپاهان می‌تواند نیمکت خالی از بازیکن تأثیرگذار این تیم باشد، نیمکتی که با توجه به مصدوم‌ها و محروم‌ها شاید یک یا نهایتاً دو مهره تأثیرگذار همچون رضا شکاری یا عیسی عباس را در خود جای دهد.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر شمس آذر به شرح زیر است:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، هادی محمدی، رامین رضائیان، میلاد زکی‌پور، برایان دابو، امید نورافکن، رضا اسدی، علی‌اصغر اعرابی، کاوه رضایی و شهریار مغانلو

کد خبر 733038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.