ناکامی بزرگ قاچاقچیان سلاح در مرز میرجاوه

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان از کشف و تحویل ۱۷ قبضه سلاح جنگی و بیش از ۳۰۰ فشنگ در شهرستان میرجاوه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری استان سیستان و بلوچستان، مهدی شمس‌آبادی اظهار کرد: هم‌زمان با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و در راستای حفظ آرامش مردم در ایام انتخابات با همکاری نیروهای مرزبانی و انتظامی شهرستان میرجاوه و با تشدید بازرسی‌ها و رصد تحرکات مرزی تعداد ۱۴ قبضه سلاح از نوع وینچستر، ۳ قبضه کلاشینکف و بیش از ۳۰۰ فشنگ جنگی کشف شد.

وی ادامه داد: وجود سلاح‌های غیرمجاز در سطح استان یک تهدید جدی برای امنیت جانی مردم است و همراه داشتن و در دسترس بودن سلاح آمار ارتکاب جرایم خشن به‌ویژه قتل، نزاع و سرقت‌های مسلحانه را افزایش می‌دهد، در همین راستا تعداد ۱۰ قبضه سلاح غیرمجاز از قبیل کلاشینکف و کلت نیز توسط معتمدین و ریش‌سفیدان منطقه تحویل مرزبانان شهرستان میرجاوه شد.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان افزود: ضمن تشکیل پرونده قضائی در این زمینه، اقدامات لازم برای دستگیری قاچاقاچیان متواری در دستور کار است.

وی بیان کرد: رسیدن به جایگاه مطلوب در بخش امنیت اتفاقی نیست و حاصل تلاش، تدبیر و فعالیت شبانه‌روزی است و این امنیت را مرهون زحمات حافظان و مدافعان نظم و امنیت در جامعه هستیم.

کد خبر 732989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.