افتتاح هفته‌ای یک پروژه در حوزه سلامت کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: پیشرفت‌های خوبی هم در حوزه سلامت در استان داشتیم به نحوی که به صورت هفتگی شاهد افتتاح و راه‌اندازی در حوزه سلامت هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، قباد محمدی امروز _یکشنبه سیزدهم اسفند _ در نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: ️ خدمات خوبی در حوزه سلامت به مردم ارائه شده و پیشرفت‌های خوبی هم در حوزه سلامت در استان داشتیم به طوری که به صورت هفتگی شاهد افتتاح و راه‌اندازی در حوزه سلامت هستیم.

وی افزود: انگیزه در انجام کارها بسیار مهم است و مهمترین عوامل در ایجاد انگیزه هدف است، اگر کسی هدف مشخصی نداشته باشد انگیزه هم نخواهد داشت و کارها را به درستی انجام نمی‌دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ️تصریح کرد: هدف همه ما خدمت به مردم در حوزه سلامت است و نباید هدف را گم کنیم‌، توجه به همین هدف باید مدنظر همه اعضای هیأت رئیسه قرار بگیرد؛ ️ چنانچه هدف را درست تعیین کنیم و برای آن تلاش کنیم نتیجه آن خوشحالی مردم است که بالاترین اجر برای کادر سلامت است.

محمدی خاطرنشان کرد: شجاعت در انجام کارها یکی از ثمرات هدف داشتن است مدیری که به درستی بداند که دنبال چه چیزی است با شجاعت و قاطعانه گام برمی‌دارد و در راه خدمت به مردم از کسی واهمه‌ای ندارد.

وی با اشاره به حضور پرشور همکاران حوزه سلامت در انتخابات، گفت: این حضور نشان‌دهنده بصیرت و بینش عمیق است.️ کادر سلامت همپای مردم و دوشادوش مردم در انتخابات شرکت کردند و یک‌بار دیگر قدرت جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان دادند.

کد خبر 732977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.