تخصیص اعتبار برای احداث ورزشگاه جدید در تبریز

تخصیص بیش از ۲۷۵۰ میلیارد ریال برای ساخت ورزشگاه جدید در تبریز در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، اعضای شورای اسلامی تبریز امروز _یکشنبه سیزدهم اسفند_ در جلسه علنی این شورا با لایحه پیشنهادی شهرداری مبنی بر احداث ورزشگاه جدید هفت هکتاری در این شهر موافقت کردند.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در جریان بررسی این لایحه در جلسه شورای اسلامی این شهر با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با وزیر ورزش و جوانان و بر اساس برنامه‌ریزی‌های اولیه، این ورزشگاه در محل مجموعه یادگار امام (ره) تبریز احداث می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی شهرداری تبریز برای تکمیل طرح مطالعاتی این پروژه در مدت ۴۵ روز آینده افزود: پیش‌بینی‌های لازم برای تغییر احتمالی محل احداث و انتقال این ورزشگاه به غرب تبریز نیز انجام شده است.

شهردار تبریز تصریح کرد: در راستای برنامه‌های راهبردی و عملیاتی شهرداری تبریز در سال جاری ۲۵ سالن ورزشی در نقاط مختلف شهر احداث شد و تلاش می‌شود ورزشگاه جدید تبریز به عنوان بزرگترین مجموعه ورزشی کشور با ظرفیت ۱۵ هزار نفر احداث شود.

هوشیار ادامه داد: این پروژه در برنامه و بودجه سال ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده است و با حمایت‌های مدیریت شهری عملیات عمرانی آن سال آینده آغاز خواهد شد.

جلسه علنی شورای اسلامی تبریز به‌منظور بررسی ردیف‌های برنامه و بودجه‌ای سال آینده و اجرای پروژه‌های کلان عمرانی برگزار شد.

کد خبر 732935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.