عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ اسفند

در این بسته خبری از بازدید از برج میلاد گران شد تا اجرای ۱۴ پروژه بزرگ بخش خصوصی در تبریز و گرمخانه‌های خراسان‌شمالی آماده پذیرش افراد بی‌سرپناه است را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بازدید از برج میلاد گران شد

نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا، اظهار کرد: بلیت بازدیدکنندگان داخلی از سکوی دید باز در سال قبل ۸۰ هزار تومان بود و پیشنهاد شهرداری و کمیسیون ۱۱۰ هزار تومان است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ اسفند

۴۰ درصد ناوگان حمل‌ونقل عمومی شیروان نیاز به نوسازی دارد

مسعود جهاندیده، سرپرست سازمان حمل و نقل و مدیریت شهرداری شیروان گفت: ۴۰ درصد از مجموع ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان خراسان شمالی به دلیل عمر بالای ۱۰ سال فرسوده و نیاز به نوسازی دارد.

یک شهرداری ویژه بازار تهران ایجاد می‌شود

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: طرح ساماندهی بازار در جلسه شورا مطرح خواهد شد ولی ایجاد یک شهرداری مشخص و ویژه بازار زیر نظر شهرداری منطقه ۱۲ مورد نظر است.

۸۱ تابلو نامگذاری معابر و محلات توسط شهرداری قشم نصب شد

میرداد میردادی، شهردار قشم گفت: ۸۱ تابلو نامگذاری معابر در راستای یکسان سازی و سهولت دسترسی شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی به نشانی محلات شهری نگین خلیج فارس در سطح این شهر نصب شد.

گرمخانه‌های خراسان‌شمالی آماده پذیرش افراد بی‌سرپناه است

محمدعلی کشمیری، شهردار بجنورد گفت: گرمخانه مرکز خراسان شمالی در پی تداوم سرما برای پذیرش افراد بی‌خانمان و معتادان تجهیز و شبانه ۲۱ نفر را پناه می‌دهد.

اجرای ۱۴ پروژه بزرگ بخش خصوصی در تبریز

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز گفت: همزمان با افتتاح ۱۴ پروژه بزرگ شهری، ۱۴ پروژه سرمایه گذاری نیز آغاز به کار خواهد کرد.

جزئیات حادثه حریق یک کارگاه تولید کارتن و مقوا در تهرانپارس

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران جزئیات حادثه حریق یک کارگاه تولید کارتن و مقوا در تهرانپارس را تشریح کرد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ اسفند

۶۰ غرفه فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی در بوشهر برپا شد

امیر حسین احمد پور، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: ۶۰ غرفه فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی در میدان شهید رئیس علی دلواری بوشهر برپا شد.

هزار اصله درخت در مشهد غرس می‌شود

حسین مختاری، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد از غرس بیش از هزار نهال همزمان با روز درختکاری خبر داد.‌

کد خبر 732932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.