بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی

پروژه‌های عمرانی سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی، طی مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، صبح امروز _یکشنبه سیزدهم اسفند_ سردار علی فضلی در مراسم افتتاح پروژه‌های سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی که با حضور سیدمحمدرضاطالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، فرماندهان سپاه و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان همراه بود با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه باید خواب را از چشم دشمن بگیرید و به دشمن امان ندهید، اظهار کرد: دشمن همیشه به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در بین افراد جامعه است، اما با این وجود مردم ایران اسلامی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با شکوه حضور پیدا کردند و حماسه‌ای دیگر آفریدند.

وی با یادآوری گوشه‌های از خاطرات دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در روزهای دفاع مقدس پدران و برادران شما در اطاعت از امام زمان (ع) و رهبر انقلاب به اندازه سر سوزنی تردید نکردند و امروزه ما و شما باید مطیع ولایت باشیم.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: دشمن امروز درصدد است تا بین مردم و ولایت و رهبری فاصله ایجاد کند، از این‌رو باید حواس ما در این شرایط خیلی جمع باشد.

وی با اشاره به این نکته که از فرصت باقی مانده عمر خود باید حداکثر استفاده را ببریم، افزود: به دلیل یک‌دلی که بین همه مسئولان کشوری و استانی وجود دارد کارهای عمرانی خوبی توسط سپاه در نقاط مختلف کشور انجام شده یا در حال انجام است.

سردار فضلی تصریح کرد: حدود ۱۵ هزار خانه مسکونی سازمانی در کشور در حال ساخت است که حدود هزار واحد آن تاکنون به بهره‌برداری رسیده است و ۳۷ خانه سازمانی هم امروز در خراسان‌جنوبی به همراه تعدادی دیگر از پروژه‌ها عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه امیدواریم بهره‌برداری از پروژه‌های مورد نظر همراه با خیر و برکت باشد، تصریح کرد: انجام این کارها مشق و تمرینی برای ظهور است که امیدواریم در این خصوص شرمنده شهدا نشویم.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از چهار نفر از افرادی که در اجرای این پروژه‌ها مشارکت داشته‌اند، به نمایندگی از بقیه افراد تقدیر شد و در ادامه ۱۰۵ پروژه عمرانی سپاه انصارالرضا (ع) با اعتبار هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال با نام مبارک یا صاحب‌الزمان (عج) به صورت هم‌زمان در شهرستان‌های استان به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 732920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.