تقاطع غیرهمسطح «بلوار شاهنامه به بزرگراه پیامبر اعظم(ص)» احداث می‌شود

رئیس کمیسیون توسعه و بهسازی توس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری، ۱۳۰ میلیارد تومان برای احداث تقاطع غیرهمسطح «بلوار شاهنامه به بزرگراه پیامبر اعظم(ص)» پیش‌بینی شده است و این پروژه سال آینده اجرایی می‌شود.

مجید طهوریان‌عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی با بیان اینکه ورودی بلوار شاهنامه و تقاطع آن با بزرگراه پیامبر اعظم (ص) یکی از گره‌های ترافیکی شهر مشهد بوده که به‌ویژه در ایام تعطیل، بسیار آزاردهنده است، اظهار کرد: بر همین اساس، مطالعات اولیه احداث تقاطع غیرهمسطح در این نقطه تهیه شده و شورای «همتا» نیز آن را به تصویب رسانده است.

وی گفت: از نخستین روزهای فعالیت شورای ششم و با محوریت کمیسیون توسعه و بهسازی توس، پیگیر این پروژه بودیم، حتی شهردار مشهد نیز در زمان ارائه برنامه عملیاتی خود، از این پروژه به عنوان یکی از پروژه‌های عمرانی اولویت‌دار شهر یاد کرد.

طهوریان‌عسکری افزود: با وجود همه پیگیری‌ها و وعده‌های داده شده و با وجود مصوبه شورای همتا، هنوز اقدام عملیاتی برای شروع احداث این تقاطع غیرهمسطح را در شهرداری مشهد شاهد نیستیم و معاونت‌های شهرداری درگیر اختلاف نظرهای داخلی خود هستند.

رئیس کمیسیون توسعه و بهسازی توس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، احداث تقاطع غیرهمسطح «بلوار شاهنامه به بزرگراه پیامبر اعظم (ص)» را جزو اولویت‌های کمیسیون و مطالبه همه اعضای شورای اسلامی شهر دانست و تصریح کرد: بر همین اساس، در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری، ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه در نظر گرفته‌ایم.

طهوریان‌عسکری گفت: با تخصیص مجدد اعتبار لازم، شهرداری مکلف است که عملیات اجرایی احداث پروژه مذکور را در شش ماه نخست سال آینده آغاز کنند.

کد خبر 732912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.