ضرورت ایجاد جذابیت و تجهیز فضا در بوستان مادر و کودک قزوین

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قزوین بر لزوم توجه ویژه به بوستان مادر و کودک و ایجاد جذابیت در این بوستان و تجهیز فضاهای داخلی آن تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، فاطمه اشدری صبح امروز _یکشنبه سیزدهم اسفند_ در بازدید از بوستان مادر و کودک واقع در بلوار جمهوری اسلامی به همراه فرزانه نظری‌پور، مشاور کمیسیون و جمعی از فعالان فرهنگی و نمایندگان سازمان با تاکید بر لزوم توجه ویژه به بوستان مادر و کودک، ایجاد جذابیت و اجرای برنامه‌های متنوع در این بوستان و تجهیز فضاهای داخلی آن اظهار کرد: باید بتوانیم در بوستان‌های مادر تمام نیازهای مرتبط با مادران و کودکان را از لحاظ مهارت‌آموزی، تجهیز فضاهای ورزشی و بازی کودکان و فضاهای سرپوشیده تأمین کنیم.

وی افزود: ایجاد جذابیت در بوستان مادر و کودک تازه‌تأسیس باید به نحوی باشد که حتی شهروندان شمال شهر نیز برای استفاده از این فضا اشتیاق داشته باشند. امیدواریم تا در مدت باقی‌مانده از شورای ششم شهر قزوین بتوانیم اقدامات و برنامه‌های ماندگاری را در این بوستان و سایر بوستان‌های مادر سطح شهر اجرایی کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به ضرورت تجهیز بوستان از لحاظ فضای بازی و ورزشی خاطرنشان کرد: ایجاد مرکز مشاوره خانواده و کودک و نوجوان، برگزاری برنامه‌های مناسب و متنوع در ایام سال و متناسب با مناسبت‌های تقویمی و رفع نواقص موجود در سطح بوستان از جمله مواردی است که باید مدنظر سازمان پارک‌های شهرداری قزوین قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین به همراه مشاوران و فعالان فرهنگی کمیسیون از محل بوستان و فضاهای در نظر گرفته شده است و برای ایجاد مراکز بازی و ورزشی و سایر فضاهای پیش‌بینی شده، بازدید کردند.

کد خبر 732851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.