عملیات تعریض ورودی بزرگراه معلم با ۲۶۸ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: پروژه تعریض و ساماندهی ورودی بزرگراه معلم در انتهای خیابان کاوه با اعتباری بالغ بر ۲۶۸ میلیارد ریال، همراه با بیش از ۳۳۰۰ متر خاک‌برداری و ۲۲۰ متر تخریب مسیر در حال اجرا است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه تعریض و ساماندهی ورودی بزرگراه معلم در انتهای خیابان کاوه آغاز شده است.

وی افزود: پروژه تعریض و ساماندهی مسیر خروجی میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به سمت بزرگراه معلم از بهمن سال جاری آغاز شده است و تا پایان شهریور سال آینده ادامه دارد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به دستور شهردار اصفهان درباره اجرای سریع این پروژه تاکید کرد: محور خروجی شهر اصفهان به سمت تهران یکی از محورهای پرتردد شهری بوده و به‌عنوان محل تلاقی خیابان فرزانگان و خیابان کاوه از منظر ترافیکی و عمرانی حائز اهمیت است.

سلطان‌آقایی با بیان اینکه این پروژه شش‌ماهه با اعتباری بالغ بر ۲۶۸ میلیارد ریال و با طرح ترافیکی موقت در حال اجراست، گفت: این پروژه تحت نظارت شهرداری این منطقه و توسط معاونت عمران شهرداری در حال اجرا است.

عملیات تعریض ورودی بزرگراه معلم با ۲۶۸ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد

وی با بیان اینکه در این پروژه بیش از ۳۳۰۰ متر خاکبرداری و ۲۲۰ متر تخریب مسیر وجود دارد، ادامه داد: در طول اجرای پروژه بیش از ۵ هزار متر مکعب زیرسازی صورت خواهد گرفت و با هدف ایمن‌سازی مسیر با ۲۵۰۰ متر مکعب بتن‌ریزی ویژه نیوجرسی، اجرا خواهد شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این طرح مساحتی به وسعت ۴۰ هزار متر مربع معادل ۷۰۰ تن اجرای آسفالت انجام خواهد شد.

سلطان‌آقایی با اشاره به محدوده اجرای این پروژه عمرانی گفت: با توجه به تأثیر این پروژه در تردد محور فرزانگان که محل استقرار باغ فدک به‌عنوان تنها کمپ گردشگری شهر اصفهان و خروجی خیابان کاوه به‌سمت شمال کشور است، امیدواریم با تسریع در اجرای این عملیات، شاهد ارتقای ایمنی و ارائه خدمت بهتری به شهروندان و مسافران باشیم.

کد خبر 732848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.