میزبانی و ارائه خدمت باغ فدک در ۱۲ ماه سال

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: سال جاری برنامه‌ریزی برای استقرار پیمانکار در باغ فدک در فصل زمستان انجام شد و درِ باغ باز بود؛ با این اقدام علاوه بر اینکه استقبال از این باغ بیشتر شد، با توجه به اجرای پروژه‌های متعدد، آسیب‌های کمتری را در باغ فدک شاهد بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی سلطان‌آقایی امروز _یکشنبه سیزدهم اسفند_ در حاشیه بررسی و تصویب لایحه دوفوریتی هزینه‌های اسکان و استفاده از فضای باغ فدک اظهار کرد: در گذشته در فصل زمستان درِ باغ فدک بسته می‌شد که علاوه بر اینکه موجب ایجاد آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی می‌شد، تخریب زیرساخت‌های باغ فدک را نیز به همراه داشت.

وی با بیان اینکه سال جاری برنامه‌ریزی برای استقرار پیمانکار در باغ فدک در فصل زمستان انجام شد و درِ باغ باز بود؛ با این اقدام علاوه بر اینکه استقبال از این باغ بیشتر شد، با توجه به اجرای پروژه‌های متعدد، آسیب‌های کمتری را در باغ فدک شاهد بودیم، افزود: تصریح کرد: تجربه بسیار خوبی بود، در این راستا، مقرر شد در ۱۲ ماه سال پیمانکار در باغ فدک حضور داشته باشد و خدمت ارائه کند.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از احداث پنج ابرخشت در باغ فدک برای اسکان مسافران خبر داد و گفت: به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای افزایش این سازه‌ها هستیم.

سلطان‌آقایی خاطرنشان کرد: فاز دوم دریاچه باغ فدک نیز به بهره‌برداری رسیده و اجرای برنامه‌های فرهنگی و تفریحی در حاشیه این دریاچه برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 732842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.