آخرین پیچ‌های جاده قهرمانی

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان با برگزاری پنج دیدار در شهرهای تهران، سیرجان، انزلی و شیراز پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان فردا _دوشنبه چهاردهم اسفند_ با برگزاری پنج دیدار در شهرهای تهران، سیرجان، انزلی و شیراز پیگیری می‌شود. در این هفته بازی تیم‌های شهرداری سیرجان و سپاهان در دوئل دو مربی برای گلزنی و نیاز ایراندوست به پیروزی مقابل شاگردان اردلان برای ماندن در کورس قهرمانی دنبال می‌شود و در طرف دیگر تیم ملوان با تمام قوا برای سبقت‌گیری از پیکان در خانه حاضر می‌شود تا با پیروزی فاصله خود را با صدر جدول کم کند، همچنین جعفری و شاگردان نیز در دیداری نسبتاً ساده به دنبال پیروزی و تثبیت قهرمانی هستند.

شهرداری سیرجان - سپاهان اصفهان

حساس‌ترین دیدار هفته در سیرجان بین دو تیم سپاهان و شهرداری سیرجان برگزار می‌شود تا ایراندوست با شاگردان سیرجانی از شاگردان سال گذشته‌اش در سپاهان که حالا به دست نیلوفر اردلان هدایت می‌شوند، میزبانی کند. شهرداری سیرجان در هفته گذشته مقابل تیم صدرنشین و مدافع عنوان قهرمانی به تساوی دو بر دو رسید و سپاهان در خانه خود با چهار گل تیم آوای تهران را شکست داد تا با روحیه راهی استان کرمان شود. دیدار رفت بین این دو تیم در اصفهان با نتیجه دو بر صفر و گلزنی فاطمه اردستانی و زهرا علیزاده به نام شهرداری سیرجان به پایان رسید تا شاگردان اردلان برای جبران شکست در خانه مقابل ایراندوست و شاگردانش حاضر شوند.

تیم شهرداری سیرجان با ۲۹ امتیاز و ۹ برد در رده سوم جدول قرار دارد و تیم سپاهان نیز با هفت برد و ۲۵ امتیاز تیم در رده چهارم است. دو تیم سپاهان و شهرداری سیرجان که تا اینجای لیگ از داوری‌ها ضرر کرده‌اند و امتیازاتی را از دست داده‌اند اکنون مقابل یکدیگرند تا ببینند داور و بازیکنان چه نتایجی را رقم می‌زنند.

نماینده البرز - خاتون بم

خاتون بم مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین جدول ۱۰ تیمی لیگ برتر فوتبال بانوان این هفته راهی استان البرز می‌شود تا در مقابل دختران نماینده البرزی صف آرایی کند. شاگردان جعفری در هفته گذشته در دربی کرمانی‌ها به تساوی مقابل تیم سیرجان بسنده کردند تا با انگیزه بیشتر برای ایجاد اختلاف و قطعی کردن قهرمانی به دیدار این هفته برسند در طرف دیگر تیم نماینده البرز مقابل تیم پیکان با تک گل سارا قمی شکست خورد تا با توجه به امتیاز میزبانی ضمن جبران شکست هفته قبل به دنبال پس دادن گل‌های دیدار رفت مقابل تیم خاتون باشد. در دیدار رفت این دو تیم شاگردان جعفری با پنج گل نماینده البرز را در هم کوبید.

تیم خاتون بم با ۱۰ برد و ۳۳ امتیاز در جایگاه اول و تیم نماینده البرز با ۱۱ امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارند.

ملوان بندرانزلی - پیکان

در دیگر دیدار هفته تیم ملوان بندر انزلی که در تعقیب شاگردان جعفری صدر جدول است، در ورزشگاه سردار جنگل رشت از تیم پیکان میزبانی می‌کند. در هفته گذشته تیم ملوان از سد کانی کردستان گذشت و دختران پیکانی نیز مقابل نماینده البرز به پیروزی رسیدند تا بازیکنان هر دو تیم با انگیزه برای گلزنی وارد مستطیل سبز شوند.

دیدار رفت این دو تیم با تک‌گل افسانه چترنور به نام دختران انزلی ثبت شد. ملوان بندرانزلی با ۱۰ بر و ۳۱ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد و تیم پیکان با چهار برد و ۱۴ امتیاز بر روی پله ششم ایستاده است.

آخرین پیچ‌های جاده قهرمانی

برنامه بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان

آوا تهران - پالایش گاز ایلام (ساعت ۱۳- ورزشگاه کارگران تهران)

شهرداری سیرجان - سپاهان (ساعت ۱۳- ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان)

ملوان بندرانزلی - پیکان (ساعت ۱۳- ورزشگاه سردارجنگل رشت)

نماینده البرز - خاتون بم (ساعت ۱۳- ورزشگاه انقلاب کرج)

ایستاتیس کران فارس - کانی کردستان (ساعت ۱۳- ورزشگاه دستغیب شیراز)

جدول لیگ برتر فوتبال بانوان

# تیم بازی برد مساوی باخت امتیاز
۱

خاتون بم

۱۳ ۱۰ ۳ ۰ ۳۳
۲

زنان ملوان

۱۳ ۱۰ ۱ ۲ ۳۱
۳

شهرداری سیرجان

۱۳ ۹ ۲ ۲ ۲۹
۴

زنان سپاهان

۱۳ ۷ ۴ ۲ ۲۵
۵

پالایش گاز ایلام

۱۳ ۶ ۴ ۳ ۲۲
۶

زنان پیکان

۱۳ ۴ ۲ ۷ ۱۴
۷

نماینده البرز

۱۳ ۳ ۲ ۸ ۱۱
۸

ایساتیس کران فارس

۱۳ ۲ ۲ ۹ ۸
۹

کانی کردستان

۱۳ ۱ ۲ ۱۰ ۵
۱۰

آوا تهران

۱۳ ۱ ۲ ۱۰ ۵
کد خبر 732830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.