زردپوشان سپاهان مقابل هم در دربی اصفهان

هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال فردا با برگزاری شش دیدار در شهرهای کازرون، دهدشت، اصفهان، خرم‌آباد، طبس و کرمان پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال فردا _دوشنبه بیست‌ویکم اسفند_ با برگزاری شش دیدار در شهرهای کازرون، دهدشت، اصفهان، خرم‌آباد، طبس و کرمان پیگیری می‌شود.

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون - نفت‌وگاز گچساران

در یکی از دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون میزبان نفت‌وگاز گچساران است؛ نیروی زمینی هفته گذشته میزبان سپاهان نوین اصفهان بود که در نهایت مغلوب سپاهان نوین شد.

نفت و گاز گچساران هفته گذشته میزبان فرازبام خائیز دهدشت بود که توانست با اختلاف بر این تیم قعر جدولی غلبه کند و با ۱۸ امتیاز در رده پنجم جدول قرار گیرد.

زردپوشان سپاهان مقابل هم در دربی اصفهان

فراز بام خائیز دهدشت - گیتی‌پسند اصفهان

در دیگر دیدار این هفته فراز بام خائیز دهدشت میزبان گیتی‌پسند اصفهان است. دهدشتی‌ها در هفته گذشته میهمان نفت‌وگاز گچساران بودند و نتیجه را به این تیم واگذار کردند. گیتی‌پسند اصفهان هفته گذشته در خانه با تیم پلیمر خلیج‌فارس در جدال بود و در یک بازی نزدیک و پایاپای با نتیجه مساوی زمین مسابقه را ترک کرد.

فولاد مبارکه سپاهان - فولاد سپاهان نوین

در دربی هفته چهاردهم فولاد مبارکه سپاهان میزبان سپاهان نوین اصفهان است، فولاد مبارکه سپاهان هفته گذشته میهمان آلومینیوم اراک بود که با اختلاف این تیم را مغلوب خود کرد.

سپاهان نوین نیز هفته گذشته میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون بود و توانست بر این تیم رده دومی جدول غلبه کند و دو امتیاز خانگی را کسب کند.

زردپوشان سپاهان مقابل هم در دربی اصفهان

پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد - پیکان خراسان

در دیگر دیدار این هفته پلیمر خلیج‌فارس میزبان پیکان خراسان است، پلیمر هفته گذشته میهمان گیتیزن‌های اصفهانی بود و در پایان یک بازی نزدیک به تقسیم امتیاز رضایت دادند؛ در مقابل پیکان میزبان زغال‌سنگ طبس بود و در نهایت یک بازی سنگین و پرفشار مغلوب طبسی‌ها شد.

صنعت مس کرمان - آلومینیوم اراک

در دیگر دیدار هفته مس صدر نشین میزبان آلومینیوم اراک است، مس هفته گذشته را با امتیازگیری خارج از خانه از تیم پرواز هوانیروز اصفهان گذراند. آلومینیوم اراک نیز هفته گذشته با اختلاف زیاد مغلوب زردپوشان اصفهانی شد.

زغال‌سنگ طبس - پرواز هوانیروز اصفهان

در یکی دیگر از دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال زغال سنگ طبس میزبان پرواز هوانیروز اصفهان است، طبسی‌ها که در هفته گذشته با کسب دو امتیاز خارج از خانه مقابل تیم پیکان موفق شدند با ۱۷ امتیاز در رده ششم جدول بایستند؛ در مقابل هوانیروزی‌ها مقابل تیم مس صدرنشین صف‌آرایی کردند و در بازی حساس و پرفشار نتیجه را به مس واگذار کردند.

برنامه کامل هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال

  • نیروی زمینی شهید شاملی کازرون - نفت و گاز گچساران (ساعت ۱۶)
  • فراز بام خائیز دهدشت - گیتی پسند اصفهان (ساعت ۱۶)
  • فولاد مبارکه سپاهان - فولاد سپاهان نوین (ساعت ۱۶)
  • پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد - پیکان خراسان (ساعت ۱۶)
  • صنعت مس کرمان - آلومینیوم اراک (ساعت ۱۶)
  • زغال‌سنگ طبس - پرواز هوانیروز اصفهان (ساعت ۱۶)

جدول لیگ برتر هندبال ۱۴۰۲

زردپوشان سپاهان مقابل هم در دربی اصفهان

کد خبر 732802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.