سپاهان - شمس آذر؛ به‌وقت انتقام!

تیم فوتبال سپاهان فردا در آغاز رقابت خود در جام‌حذفی به‌مصاف شمس آذر قزوین می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال، فردا _دوشنبه چهاردهم اسفند_ از ساعت ۱۷:۳۰ تیم‌های سپاهان و شمس‌آذر قزوین در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی

دیدار تیم‌های سپاهان و شمس‌آذر قزوین

زمان: دوشنبه، چهاردهم اسفند، ساعت ۱۷:۳۰

ورزشگاه: نقش‌جهان

آخرین رویارویی: شمس‌آذر یک - سپاهان صفر (لیگ برتر)

پخش زنده: شبکه اصفهان

مصاف انتقامی برای شاگردان مورایس

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی در اولین دیدار خود در رقابت‌های جام حذفی به مصاف شمس‌آذر قزوین می‌رود که در فرم مطلوبی قرار ندارد و با شش شکست متوالی در رقابت‌های مختلف به استقبال بازی با شمس‌آذر می‌رود. شاگردان مورایس پس از پیروزی پنج گله مقابل هوادار در تهران که بیش از دو ماه پیش رقم خورد در شش بازی بعدی برابر آلومینیوم، گل‌گهر، شمس‌آذر، الهلال (دو مرتبه) و استقلال شکست خوردند و علاوه بر حذف از رقابت‌های آسیایی، در لیگ برتر هم از رقبای مستقیم در راه قهرمانی عقب ماندند.

بازی با شمس‌آذر در جام حذفی می‌تواند برای سپاهان شروعی دوباره باشد و به عنوان یک نقطه عطف در این فصل برای شاگردان مورایس عمل کند. این دیدار خانگی نه‌تنها به خاطر شکست‌های متوالی اخیر و حذفی بودن آن از اهمیت ویژه‌ای برای سپاهان برخوردار است، بلکه جنبه انتقامی هم برای سپاهان سپاهانی‌ها پیدا کرده است. حدود دو ماه پیش سپاهان در قزوین در حالی برابر شمس‌آذر متحمل شکست شد که حواشی آن بازی و استقبال بدی که از هواداران و تیم سپاهان شد موجب اعتراض و خشم سپاهانی‌ها شد، علاوه بر این عملکرد ضعیف داور در آن دیدار و مردود کردن گل تساوی سپاهان دیگر حاشیه عجیب آن دیدار بود.

اوضاع متفاوت شمس‌آذر نسبت به نیم‌فصل نخست

تیم تازه لیگ برتری شده شمس‌آذر که در نیم‌فصل نخست فراتر از انتظار نتیجه گرفت و رقابت‌ها را قبل از تعطیلات با رتبه‌ای در میانه جدول به پایان رساند، در نیم‌فصل دوم با توجه به فروش بازیکنان کلیدی‌اش، کمی از فرم خوب خود خارج شده است. شاگردان سعید دقیقی در آغاز رقابت‌های لیگ برتر در نیم‌فصل دوم بردی نداشته‌اند و تنها دو تساوی و یک شکست حاصل کار این تیم بوده است.

شمس‌آذر در آغاز نیم‌فصل دوم در خانه برابر استقلال خوزستان به تساوی بدون گل رسید و در هفته شانزدهم در تهران با نتیجه دو بر یک به هوادار باخت. شمس‌آذر که دو مهره هجومی خوب خود یعنی اعرابی و جعفری را در نیم‌فصل از دست داده است، در امر هجومی ضعیف عمل کرده است و در سومین دیدار نیم‌فصل دوم نیز در خانه به دومین تساوی بدون گل متوالی دست یافت.

بازی خاص برای علی اصغر اعرابی

علی‌اصغر اعرابی یکی از دو خرید سپاهان در تعطیلات نیم‌فصل بود که از تیم شمس‌آذر به سپاهان نقل مکان کرد تا عمق ترکیب سپاهان در پست وینگر تقویت شود. اعرابی که با توجه به مورد غضب بودن شکاری و مصدومیت آریا یوسفی انتخاب احتمالی مورایس به عنوان وینگر چپ خواهد بود، فردا انگیزه‌های متفاوتی برابر تیم سابق خود دارد و چه بسا بازیکنی باشد که سرنوشت بازی را تعیین کند!

سپاهان- شمس آذر؛ به‌وقت انتقام!

غایبان سپاهان در اولین بازی جام حذفی

سپاهان در حالی به مصاف شمس‌آذر می‌رود که آریا یوسفی را به دلیل مصدومیتی که هشت هفته طول می‌کشد در اختیار ندارد و همچنین سیاوش یزدانی، مدافع میانی این تیم نیز به دلیل محرومیتی که ناشی از اخراج در آخرین بازی دوره قبل جام حذفی است در دیدار فردا غایب خواهد بود. علاوه بر این رضا شکاری، وینگر چپ سپاهان نیز به‌تازگی مورد غضب مورایس قرار گرفته است و در کنار فرشاد احمدزاده و محمد کریمی که دچار مصدومیت خفیف هستند از بازیکنانی به‌شمار می‌رود که شاید فردا در ترکیب اصلی قرار نگیرند.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر شمس‌آذر

سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، محمد دانشگر، امید نورافکن، رامین رضائیان، محمد کریمی، برایان دابو، فرشاد احمدزاده، علی‌اصغر اعرابی، رضا اسدی و شهریار مغانلو

ترکیب احتمالی شمس‌آذر برابر سپاهان

شمس‌آذر: سینا سعیدی‌فر، مهدی محمدی، امیر شعبانی، هومن ربیع‌زاده، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق بوصبیح، امیرمحمد نسایی، محمد پاپی و فراز امامعلی

کد خبر 732769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.