مهار آتش‌سوزی گسترده در مجتمع تجاری خلیج‌فارس شهر یزد

مدیر روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: آتش‌نشانان یزدی موفق شدند با مهار آتش در انبار طبقه منفی ۳ مجتمع خلیج‌فارس به‌رغم گستردگی دود و دشواری دسترسی، از گسترش آتش به سایر طبقات جلوگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد؛ علیرضا مسرت اظهار کرد: طی اعلام به سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش‌سوزی در قسمت انبار مجتمع تجاری خلیج فارس واقع در بلوار آزادگان، بلافاصله یکی از کد خودروهای آتش‌نشانی نزدیک به محل حادثه در کمتر از ۳ دقیقه به محل اعزام شد.

وی افزود: پس از آن با توجه به گستردگی حریق سایر نیروهای کمکی از ایستگاه‌های شماره ۸، ۱، ۱۰ و ۵ متشکل از ۱۲ نیروی آتش‌نشان و چهار خودرو به محل آتش‌سوزی اعزام شدند.

مدیر روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد تصریح کرد: آتش‌سوزی در طبقه منفی ۳ روی داد که وجود دود فراوان، مسیر ورود را حتی از طبقه منفی یک نیز بسیار دشوار کرده بود.

مسرت اضافه کرد: به‌رغم تعداد نیروهای بسیار کم، آتش‌نشانان با ازجان‌گذشتگی از پیشروی آتش‌سوزی جلوگیری و از سرایت حریق به انبارهای جانبی قابل اشتعال جلوگیری کردند.

وی ادامه داد: در این عملیات عماد رضایی، آتش‌نشان ایستگاه شماره ۸ امام‌شهر دچار دودزدگی ریه و مصدومیت شد.

مدیر روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد بر ضرورت توجه به رعایت استاندارهای انبارداری به عنوان مهم‌ترین عوامل جلوگیری از بروز چنین حوادثی تاکید کرد.

کد خبر 732672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.