تحقق بیش از ۹۰ درصد بودجه عمرانی شهرداری قم

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم گفت: بودجه معاونت فنی و عمرانی شهرداری در سال جاری، ۱۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال بوده که تاکنون ۹۰ از بودجه محقق شده است.

علیرضا رشیدی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، با اشاره به بودجه عمرانی معاونت فنی و عمرانی شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: بودجه عمرانی معاونت فنی در سال جاری برابر با ۱۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال مصوب شد که تاکنون ۹۰ درصد از بودجه محقق شده است.

وی از انعقاد قرارداد ۱۵۰ پروژه در سال جاری خبر داد و افزود: تعدادی از پروژه‌های تعریف شده در سال جاری مربوط به سال گذشته بوده و برخی دیگر از پروژه‌ها به‌تازگی تعریف و در مرحله طراحی نقشه و سپس برای مناقصه و انتخاب پیمانکار قرار گرفته است.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم با اشاره به پروژه‌های کلان معاونت فنی و عمرانی تصریح کرد: احداث تقاطع‌ها، اجرای پروژه‌های فضای سبز، احداث ساختمان فرهنگسرای شهریار، مرکز فرماندهی آتش‌نشانی، سایت آموزشی آتش‌نشانی، ساختمان شورای اسلامی شهر، مجتمع آب درمانی امام موسی صدر از جمله پروژه‌های کلان معاونت فنی و عمرانی است.

رشیدی‌نژاد اضافه کرد: در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی در حوزه فضای سبز می‌توان به بهسازی بوستان‌هایی چون خضر، رضوان، بنیادی اشاره کرد.

وی با تاکید بر پروژه‌های در حال اجرا ادامه داد: نگهداری تأسیسات برقی و آسانسور و به‌روزرسانی موتورخانه بازار شمسه به عهده شهرداری قم است و یکی از پروژه‌هایی در حال اجراست.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم گفت: تأمین هزینه‌های احداث سایت آموزشی آتش‌نشانی، ساختمان فرمان فرماندهی آتش‌نشانی و بهسازی ایستگاه ۳ آتش‌نشانی در بلوار کشاورز از جمله پروژه‌هایی است معاونت فنی و عمرانی در بعد خدمات ایمنی به عهده دارد.

کد خبر 732657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.