تمدید بیش از ۱۹ هزار کارت هوشمند رانندگان حمل‌ونقل کالا در کرمانشاه

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی ۱۱ ماه سال‌ جاری بیش از ۱۹ هزار کارت هوشمند رانندگان حوزه حمل‌ونقل کالا تمدید شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سیدشهرام کهریزی امروز _شنبه دوازدهم اسفند _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن، ۱۹ هزار و ۷۷۶ کارت هوشمند رانندگان حمل‌ونقل کالای استان کرمانشاه تمدید شده است.

وی با بیان اینکه کارت هوشمند برای رانندگان ناوگان باری و مسافری به عنوان مدرک شناسایی رانندگان در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای محسوب می‌شود، افزود: کارت هوشمند ضریب امنیتی بالایی دارد.

سرپرست راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در ۱۱ ماه سال جاری ۱۱۴۲ کارت هوشمند برای رانندگان حمل‌ونقل کالا و ۱۱۰۰ کارت هوشمند برای ناوگان باری صادر شده است.

کهریزی تصریح کرد: به‌منظور ساماندهی و ایجاد نظم در بهره‌برداری و تردد وانت‌بارها در جاده‌های برون‌شهری و ارتقای سطح ایمنی در محورهای مواصلاتی کشور برای ۷۳۶ دستگاه ناوگان وانت‌باری کارت هوشمند صادر شده است.

وی عنوان کرد: برای ۱۱۶ راننده وانت‌بار کارت هوشمند صادر و ۴۷۶ کارت هوشمند رانندگان وانت‌بار تمدید شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امکان شناسایی دقیق رانندگان، تشخیص رانندگان فعال از غیرفعال، جلوگیری از صدور کارت‌های تکراری یا تقلبی، ایجاد گردش کار و ثبت تخلفات راننده از جمله مزیت‌های کارت‌های هوشمند رانندگان است، گفت: بر اساس دستورالعمل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کارت هوشمند رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای هم‌اینک به صورت غیرحضوری تمدید می‌شود.

کهریزی در پایان از رانندگان، شرکت‌های حمل‌ونقل کالا و همشهریان خواست؛ شکایات و نارضایتی خود را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها، به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف رسیدگی شود.

کد خبر 732625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.