تقابل مسی‌ها این‌بار در شهرآورد بسکتبال

هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال فردا در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال فردا _یکشنبه سیزدهم اسفند_ از ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد و تمام تیم‌های لیگ برتری برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

کاله _ رعد پدافند

در اولین مسابقه این هفته تیم بسکتبال کاله که در این فصل حواشی بسیاری داشته و پس از کش‌وقوس‌های فراوان بالاخره در گردونه مسابقات لیگ ماندنی شده است، برابر تیم جمال سیفی قرار خواهد گرفت. در سوی دیگر نیز رعد پدافند به عنوان تیم قعر جدولی لیگ بسکتبال از ۱۹ بازی گذشته خود موفق به کسب ۲۰ امتیاز شده است و می‌توان گفت با شرایط نه‌چندان مطلوبی آماده تقابل هفته بیستم لیگ برتر خواهد شد. در هر صورت شاید بتوان گفت دو تیم بحران‌زده لیگ بسکتبال قرار است یکشنبه مقابل یکدیگر قرار بگیرند و باید دید نتیجه این بازی چه خواهد شد. ناگفته نماند که تیم بسکتبال کاله با ۲۸ امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

لیموندیس فارس _ آورتای ساری

دیگر تقابل هفته میان دو تیم لیموندیس فارس و آورتای ساری خواهد بود که از تیم‌های میان‌جدولی لیگ برتر به‌شمار می‌روند. نماینده فارس با کسب ۲۵ امتیاز از ۱۹ بازی گذشته خود هم‌اکنون در جایگاه نهم جدول به سر می‌برد و نماینده مازندران نیز با کسب ۲۶ امتیاز از ۱۸ بازی در جایگاه هشتم جدول قرار دارد. در واقع فاصله کم امتیازی دو تیم سبب می‌شود در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر شاهد جدالی جذاب میان آن‌ها باشیم.

تقابل مسی‌ها این‌بار در شهرآورد بسکتبال

مهرام _ پالایش نفت آبادان

شاگردان آرزومندی و سامری در شرایطی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر عملکرد قابل قبولی از خود ارائه داده‌اند و هم‌اکنون نیز به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و پنجم جدول حضور دارند. تیم بسکتبال مهرام با کسب ۳۱ امتیاز از ۱۹ بازی گذشته خود یکی از تیم‌های قدرتمند این فصل به‌شمار می‌رود و پالایش نفت آبادان نیز با کسب ۳۱ امتیاز از ۱۹ بازی شرایطی مشابه رقیب خود دارد. در هر صورت جدال این دو تیم به دلیل هم امتیاز بودن با یکدیگر و شرایط حساس بالای جدول جذاب خواهد بود و باید در این تقابل که یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال به‌شمار می‌رود کدام تیم پیروز میدان خواهد شد.

مس کرمان _ مس رفسنجان

سوت شهرآورد بسکتبالی کرمان در شرایطی به صدا در خواهد آمد که نمایندگان این استان در جدول رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر اختلاف هفت امتیازی دارند. مس کرمان با کسب ۳۰ امتیاز در ۱۹ هفته گذشته لیگ برتر در جایگاه ششم جدول حضور دارد، اما مس رفسنجان با ۲۳ امتیاز و البته یک بازی کمتر نسبت به حریف خود در جایگاه دهم جدول قرار گرفته است. بی‌شک کسب امتیاز حیاتی شهرآورد کرمان برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود و به همین دلیل شاهد جدالی جذاب میان این دو تیم خواهیم بود.

تقابل مسی‌ها این‌بار در شهرآورد بسکتبال

شهرداری گرگان _ فولاد هرمزگان

شاید در میان تمام دیدارهای هفته بیستم، پیش‌بینی نتیجه تقابل دو تیم شهرداری گرگان و فولاد هرمزگان قابل پیش‌بینی‌تر باشد؛ چراکه شاگردان هاشمی هم‌اکنون صدرنشین جدول رقابت‌های لیگ برتر هستند و کسب ۳۶ امتیاز از ۱۹ بازی نشان داده‌اند عزم خود را برای کسب جام قهرمانی جزم کرده‌اند. در سوی مقابل فولاد هرمزگان شرایط بحرانی در لیگ برتر بسکتبال دارد و با ۲۳ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول دوازده‌تیمی لیگ بسکتبال قرار دارد، اگرچه نمی‌توان گفت شهرداری گرگان پیروز از پیش تعیین شده این مسابقه است، اما بی‌شک فولادی‌ها برابر این تیم مدعی کار دشواری خواهند داشت.

ذوب‌آهن _ طبیعت

بی‌تردید تقابل شاگران حاتمی و شاهین‌طبع زیباترین جدال هفته بیستم خواهد بود؛ چراکه هر دو تیم با فاصله دو امتیازی از یکدیگر به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جدول قرار دارند. گاندوهای اصفهانی با عملکرد درخشان خود در فصل جاری ثابت کرده‌اند هدفی به‌جز کسب عنوان قهرمانی ندارند و طبیعت نیز به عنوان یک مدعی در لیگ برتر برای تمام تیم‌ها خط و نشان کشیده است. همان‌گونه که گفته شد این بازی حساسیت بسیاری دارد و باید دید پیروز بازی بزرگ هفته کدام تیم خواهد بود.

تقابل مسی‌ها این‌بار در شهرآورد بسکتبال

کد خبر 732571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.