نتایج انتخابات در استان کردستان اعلام شد

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در استان کردستان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، مهدی رمضانی، امروز _شنبه دوازدهم اسفند_ در جمع خبرنگاران استان کردستان اظهار کرد: بر اساس نتایج آرای شمارش شده در حوزه انتخابیه شهرستان بیجار، علیرضا زندیان با کسب ۱۰ هزار و ۴۰۳ رأی به عنوان منتخب مردم این شهرستان انتخاب شد.

وی افزود: مجموع آرای مأخوذه در شهرستان بیجار ۳۷ هزار و ۹۷۷ رأی بوده که از این تعداد میزان آرای صحیح ۳۵ هزار و ۶۹۵ رأی بوده است.

رئیس ستاد انتخابات کردستان خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه قروه و دهگلان محمدرسول شیخی‌زاده با کسب ۱۷ هزار و ۴۵۸ رأی به عنوان منتخب مردم این شهرستان برگزیده شد.

رمضانی ادامه داد: در حوزه انتخابیه قروه و دهگلان در مجموع ۷۶ هزار و ۷۲ رأی جمع‌آوری شده که ۷۰ هزار و ۱۶۳ رأی صحیح بوده است.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد نیز در مجموع ۵۰ هزار و ۷۱۹ رأی صحیح به صندوق انداخته شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان اضافه کرد: امید کریمیان نیز با کسب ۱۱ هزار و ۶۷ رأی به عنوان منتخب مردم مریوان و سروآباد معرفی شد.

رمضانی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه سقز و بانه نیز محسن بیگلری با کسب ۱۶ هزار و ۳۵ رأی از مجموع ۶۵ هزار و ۹۶ رأی صحیح مأخوذه به عنوان منتخب این دو شهرستان اعلام شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان در مورد نتایج مجلس خبرگان رهبری استان کردستان نیز گفت: در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز ماموستا فایق رستمی با کسب ۱۳۰ هزار و ۵۱۶ رأی به عنوان نفر اول و ماموستا اقبال بهمنی با کسب ۱۰۳ هزار و ۷۲۲ رأی به عنوان نفر دوم منتخب مردم استان کردستان شدند.

رمضانی تصریح کرد: در این دوره از انتخابات در استان کردستان در مجموع ۳۹۰ هزار و ۸۶ نفر از واجدان شرایط استان مشارکت داشته‌اند که تعداد کل واجدان شرایط رأی نیز یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۵۶۹ بود.

وی اضافه کرد: سالار مرادی با ۲۵ هزار و ۲۳۴ رأی و محسن فتحی با کسب ۲۴ هزار و ۳۸۳ رأی از مجموع ۱۱۲ هزار و ۹۰۸ آرای صحیح از حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران به عنوان نمایندگان منتخب مردم این حوزه انتخابیه برگزیده شدند.

کد خبر 732564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.