توزیع ۸۰۰۰ نهال رایگان در همدان به مناسبت هفته درختکاری

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی و به‌منظور بزرگداشت هشت هزار شهید والامقام همدان، هشت هزار نهال رایگان توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، حسین خانجانی امروز _شنبه دوازدهم اسفند_ در جمع خبرنگاران با اشاره به تقویم اجرایی برنامه‌های هفته درختکاری در اسفند سال جاری اظهار کرد: این سازمان به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در راستای اجرای پویش مردمی منابع طبیعی با مشارکت مردم برای مردم و پاسداشت یاد و خاطره هشت هزار شهید والامقام استان هشت هزار اصله نهال مثمر به صورت رایگان توزیع می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت ارتقای فضای سبز در شهر همدان افزود: هفته منابع طبیعی و روز درختکاری فرصتی برای توجه بیشتر به فضای سبز و جلب مشارکت شهروندان برای کاشت و نگهداری درختان و اختصاص فضای کوچکی از محیط کار و زندگی خود به کاشت نهال و فضای سبز است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان ادامه داد: تبلیغات محیطی گسترده‌ای در صدا و سیما، بیلبورد و پایه بنر برای ثبت‌نام شهروندان با هدف درخواست نهال از دوازدهم اسفند در سطح شهر صورت می‌گیرد و شهروندان از چهاردهم اسفند به مدت شش روز فرصت دارند برای ثبت‌نام به وبگاه سازمان مراجعه کنند.

خانجانی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های هفته درختکاری اضافه کرد: از پانزدهم اسفند در برنامه شاد با حضور عمو حمید برنامه کاشت نهال توسط کودکان پارک برکه، ابتدای بلوار ارم (دور میدان قائم) و شانزدهم اسفند مراسم جشن درختکاری با مسئولان شورای اسلامی شهر و شهرداری در باغ گل‌ها برگزار می‌شود.

وی گفت: در کنار ویژه‌برنامه‌های مختلف و شاد در روز هفدهم اسفند، کاشت درخت در پارک ورزش (اعتمادیه) توسط هیئت‌های ورزشی انجام می‌شود.

کد خبر 732561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد رنجبران IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    0 0
    درختکاری