مردم از فرصت باقی‌مانده برای ناامیدی دشمنان استفاده کنند

استاندار یزد با تقدیر از حماسه باشکوه مردم بصیر استان و کشور و حضور پای صندوق‌های رای گفت: افرادی که تاکنون رأی ندادند، بدانند که دشمن از حضور ما در صحنه خشمگین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، مهران فاطمی در مصاحبه تلویزیونی با تبیین اهمیت حضور در انتخابات پرداخت اظهار کرد: حماسه باشکوه مردم بصیر استان و کشور و حضور در پای صندوق‌های رأی، را شاهد هستیم و بیش از ۱۴ هزار نفر از عوامل اجرایی امنیتی، انتظامی و نظامی در استان در راستای برگزاری انتخاباتی امن، سالم و با مشارکت بالا تلاش کردند.

وی گفت: انتخابات کنونی همچون مسابقات فینال جام جهانی است، یک طرف این رویداد؛ ملت بزرگ ایران و طرف مقابل؛ بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

استاندار یزد افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان کشور خواهد شد، گفت: دشمنانی که برای عدم پیشرفت و جلوگیری از شادی و نشاط و بالندگی مردم ایران در حادثه تروریستی کرمان به دختر گوشوار قلبی کاپشن صورتی هم رحم نکردند با مشارکت مردم در انتخابات خشمگین خواهند شد.

فاطمی در ادامه با عذرخواهی از مردم استان به واسطه گلایه‌مندی‌هایی که دارند گفت: برای اقتدار ملی و استقامت در برابر تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ایران، در زمان باقیمانده تا پایان مهلت اخذ رأی نسبت به انجام این تکلیف شرعی و ملی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه حاکم شدن ناامنی در کشور باعث حل مشکلات نخواهد شد، عنوان کرد: بدون تردید تنها در سایه امنیت در کشور و مشارکت در تشکیل مجلسی قوی، مشکلات مردم قابل حل خواهد بود.

استاندار یزد با اشاره به اینکه استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است اظهار داشت: مردم استان برای پاسداری از خون شهدا و برای عزت ایران، اعتقادات و پرچم مقدس کشور مانند همیشه با حضور پرشور در انتخابات حماسه آفرینی کنند.

فاطمی در ادامه با اشاره به آغاز فرایند شمارش آرا توسط ستاد انتخابات استان به محض پایان مهلت رأی‌گیری، گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده با مجموعه صدا و سیما به تناوب و در ساعات مشخص شمارش آرا به سمع و نظر مردم استان خواهد رسید.

وی در پایان با اشاره به اقدام ارزشمند مجموعه صدا و سیما در برگزاری مناظره‌های انتخاباتی در راستای انتخاب آگاهانه مردم، گفت: برای اولین بار در این انتخابات فرصت‌های برابر، عادلانه و ارزان‌تر برای تمامی نامزدها از سوی رسانه ملی ایجاد شد که اقدامی اثرگذار و قابل تقدیر است.

کد خبر 732468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.