تلاش می‌کنیم تا آخرین رای مردم اخذ شود

سخنگوی شورای نگهبان گفت: آنچه که برای ما مهم است این که آرا مردم تا آخرین لحظه اخذ شود، به ویژه در مناطقی از کشور که با برودت هوا مواجه هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هادی طحان نظیف درباره آخرین وضعیت انتخابات کشور اظهار کرد: عوامل نظارتی شورای نگهبان متشکل از ۲۳۰ هزار نفر از ناظران مردمی در کنار عوامل اجرایی از آغازین دقایق رأی گیری حضور و بر روند انتخابات نظارت داشتند.

وی افزود: در گزارش‌های میدانی که داشتیم مشکل خاصی نبوده و خود بنده در شهر تهران در چند حوزه انتخابیه و شعبه رأی‌گیری حضور پیدا کردم و با مشکل خاصی مواجه نبودیم.

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: گزارش‌هایی که از طرف مردم ارسال می‌شود، همکاران ما در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات و هم در هیئت‌های نظارت استان و دفاتر استانی موضوعات را پیگیری می‌کنند و با همکاری خوبی که میان عوامل اجرایی و نظارتی وجود داشته روند انتخابات دچار هیچ اختلالی نشده است، گزارش‌های بسیار کم و معدودی را ما از ابتدای صبح توسط سامانه مردم ناظر دریافت کردیم، اما همان موارد را پیگیری کردیم؛ مواردی که بوده تذکر داده شده و مواردی که نیاز به هماهنگی بود انجام شده است.

طحان‌نظیف با بیان اینکه روند نظارتی ما با خلع و نقصانی مواجه نبوده است گفت: آنچه که برای ما مهم است این که آرا مردم تا آخرین لحظه اخذ شود، به ویژه در مناطقی از کشور که با برودت هوا مواجه هستیم.

وی اظهار کرد: انتخابات در سلامت و صحت در حال انجام است، با این حال اگر گزارشی را از مردم دریافت کنیم طبیعتاً تا انتها پیگیری خواهیم کرد و حسب گزارش‌هایی هم که در بعضی از مناطق و شعب داریم با ازدحام جمعیت مواجه هستیم که جای نگرانی ندارد چرا که تمام آرای مردم تا آخر اخذ می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 732467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.