درخواست تمدید انتخابات برای استان یزد وجود دارد

رئیس ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به اینکه امسال درخواست زیادی برای حضور شعب سیار در نقاط مختلف وجود داشته است گفت: درخواست تمدید انتخابات برای استان یزد وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، علی‌اکبر عزیزی دقایقی پیش با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به اینکه رأی‌گیری در همه حوزه‌ها و شعب اخذ رأی رأی‌گیری در جریان است اظهار کرد: با حضور پرشور مردم و با اعلام وزارت کشور بحث اخذ رأی از مردم را تمدید کردند.

وی با بیان اینکه ادامه فرآیند کار بعد از بررسی شرایط نهایی مردم پای صندوق‌های رأی بستگی دارد و بعد از پایان کار شمارش آرا آغاز می‌شود.

معاون سیاسی استاندار یزد بیان کرد: با توجه به اینکه تعدادی زیادی از مردم، دانشجویان در مراکز خوابگاهی، کارکنان مراکز بیمارستان و حتی در منازل افرادی هستند که به دلیل بیماری نمی‌توانستند به شعب أخذ رأی مراجعه کنند و درخواست شعب سیار داشتند صندوق‌های سیار ارسال شد.

عزیزی ادامه داد: به وزیر کشور تا ساعت ۲۲ انتخابات تمدید شده است که با بررسی وضعیت حضور مردم در شعب، نهایتاً با اتمام فرآیند انتخابات شمارش آرا شروع می‌شود.

کد خبر 732450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.