مرجع رسمی برای اعلام نتایج ستاد انتخابات استان مرکزی است

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به گمانه‌زنی‌ها درباره آرای برخی از نامزدها در پایان انتخابات گفت: مرجع رسمی برای اعلام نتایج انتخابات ستاد انتخابات استان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، بهنام نظری شامگاه _جمعه، یازدهم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به این که به ساعت پایانی اخذ رأی نزدیک می‌شویم و گمانه زنی‌هایی درباره تعداد آرای برخی از نامزدها آغاز می‌شود، اعلام می‌کنیم که مرجع رسمی برای اعلام نتایج انتخابات ستاد انتخابات استان مرکزی است.

وی افزود: به همه فرمانداری‌ها و نمایندگان فرمانداری در شعب اخذ رأی اعلام شده که هر گونه اعلام آرا توسط سایت‌ها، رسانه‌ها و افراد را توسط مراجع حقوقی پیگیری خواهیم کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: هر گونه اعلام نتیجه از طریق ستاد انتخابات استان و از رسانه ملی انجام خواهد شد و مردم باید این مهم را مد نظر داشته باشند.

نظری با بیان اینکه مردم اخبار رسمی و قانونی را از رسانه ملی دریافت کنند، گفت: رصدی که از بیش از یک‌هزار و ۸۶ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار به ویژه شعبات شهری در سطح استان صورت گرفته، حاکی از حضور و مشارکت فعالانه مردم بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تا ساعت ۲۲ تمدید اخذ رأی را داشته‌ایم و در صورتی که مشارکت مردم به همین صورت افزایش یابد، احتمال تمدید رأی‌گیری وجود دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی تاکید کرد: شعب اخذ رأی باید تا آخرین فرد حاضر در شعب را پذیرش کنند و رأی را اخذ کنند حتی اگر پایان رأی‌گیری اعلام شده باشد.

نظری خاطرنشان کرد: مسئولان شعب باید ارتباط خود را با مدیران فرمانداری داشته باشند و باید به گونه‌ای عمل کنیم تا به بهترین شکل ممکن آرای مردم را اخذ کنیم.

وی با بیان اینکه چند شعبه اخذ رأی نیاز به مساعدت داشتند که شعبات سیار به آن مناطق اعزام شدند، اظهار کرد: با پایان یافتن اخذ رأی، نمایندگان فرماندار اقدام به شمارش آرا خواهند کرد و صورت‌جلسه‌های سه‌گانه تهیه خواهد شد و در نهایت تجمیع آرا در فرمانداری انجام می‌شود و ستاد انتخابات استان نتایج نهایی را اعلام خواهد کرد.

کد خبر 732438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.