۱۲۰ راه روستایی گلستان برای انتقال صندوق‌ رای برف‌روبی شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان گفت: برای حضور پرشور روستاییان مناطق کوهستانی و سخت‌گذار استان در انتخابات، ۱۲۰ مسیر روستایی برای انتقال صندوق های اخذ رای، برف‌روبی شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان، عادل مصدقی اظهار کرد: راهداران طی شبانه روز گذشته، هزار و ۲۷۲ کیلومتر از جاده‌ها را برف‌روبی کرده و ۴۷۶ تن شن و نمک مصرف کردند.

وی با اشاره به اینکه تمامی راه‌های ارتباطی گلستان برای آمد و شد خودروها باز است، گفت: ۲۱۲ راهدار و ۱۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در مناطق کوهستانی (۷۵ دستگاه) و غیر کوهستانی و جاده‌های اصلی استان در حالت آماده‌باش هستند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان یادآور شد: ۲۶ راهدارخانه استان نیز آماده خدمات دهی به کاربران جاده‌ای و مردم برای سهولت در عبور و مرور هستند.

مصدقی ادامه داد: سامانه بارشی خفیف و پراکنده برف در برخی از ارتفاعات کوهستانی استان از جمله «خوش ییلاق» آزادشهر به شاهرود، «توسکستان» گرگان - شاهرود، منطقه «گلیداغ - شلمی و اسلام آباد» شهرستان مراوه‌تپه، «دوزین» مینودشت و ۶ روستای کوهستانی «درازنو» شهرستان کردکوی فعال بوده و راهداران برای بازنگه داشتن این محورها در منطقه حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: ۶۴ دستگاه خودرو این اداره کل در کنار عوامل برگزاری اخذ رأی در روستاهای کوهستانی و سخت گذر استان قرار دارند و تا پایان جمع‌آوری و انتقال صندوق‌ها حضور خواهند داشت.

کد خبر 732363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.