هر رأی مردم گلوله‌ای به قلب دشمنان است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: دشمن از مدت‌ها پیش با قدرت رسانه‌ای خود عیب‌ها را برجسته کرده و بر وضعیت اقتصادی تکیه داشته است، بنابراین امروز هر رأی دهنده‌ای با رأی خود گلوله‌ای به قلب دشمنان شلیک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به گذشت ۴۴ سال از عمر حکومت جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: حکومت متکی به مردم است و دشمنان از حمایت مردم از جمهوری اسلامی ایران می‌ترسند.

وی تصریح کرد: ۴۴ سال است در عرضه‌های انتخابات ملت ایران امتحان خود را پس داده‌اند و همه امتحانات سربلند و پیروز بیرون آمده‌اند. امروز روز خاصی است، دشمن از مدت‌ها پیش با قدرت رسانه‌ای خود عیب‌ها را برجسته کرده و بر وضعیت اقتصادی تکیه داشته است، بنابراین امروز هر رأی دهنده‌ای با رأی خود گلوله‌ای به قلب دشمنان شلیک می‌کند.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: تلاش دشمن تحریف و دروغ است تا کاری کنند مردم به پای صندوق‌های رأی نروند.

میردامادی اضافه کرد: مردم در تشکیل حکومت نقش مهمی دارند زیرا حکومت اسلامی به حمایت مردم نیاز دارد، در زمان تشکیل حکومت انبیا نیز مردم با آنها بیعت کردند.

وی تصریح کرد: امام زمان (عج) هم حکومت را بر اساس رأی و خواست مردم تشکیل خواهد داد، امروز فکرها باز و مردم بیدار شده‌اند و وقتی دنیا بیدار شود، ظهور امام زمان نیز قطعی است.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: آنهایی که مخالف رأی دادن هستند و خود را از صحنه کنار کشیدند، بدانند که قلب امام زمان و رهبر عزیز را ناراحت و به ملت، عزت و عظمت این مملکت خیانت کردند.
کد خبر 732361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.