رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها رای خود را به صندوق انداخت

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها رای خود را در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صندوق انداخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت الاسلام مصطفی رستمی امروز _جمعه یازدهم اسفند_ در شعبه اخذ رأی مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) تهران حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها روز گذشته نیز در پیامی ضمن دعوت از مردم برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: انتخابات پُرشور امنیت را برای کشور رقم می‌زند و انسجام بین ملت را افزایش می‌دهد.

وی در این پیام ضمن دعوت از آحاد ملت ایران برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اینکه من، شما و همه آحاد ملت عزیز و بزرگ ایران باید در انتخابات شرکت کنیم، به دلیل آثار و نتایجی است که مشارکت ما دارد. در هر صورت مشارکت در هر سطحی که حادث شود، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اعضای خود را می‌شناسد. در همه کشورها این‌طور است.

حجت الاسلام رستمی تصریح کرد: در بعضی از کشورها، مردم مشارکت ۳۰ درصدی یا ۴۰ درصدی در انتخابات دارند و مشارکت در بعضی‌ها از کشورها پُرشور می‌شود و تا ۸۰ درصد ممکن است در این رویداد حضور داشته باشند، به دلیل اینکه دولت هم از دل مجلس بیرون می‌آید، در انتخابات شرکت کنند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: چه در کشورهایی که مشارکت پایین است و چه در کشورهایی که مشارکت بالا است، وقتی دولت به مجلس مرتبط است، بعد از انتخابات نتایج آن مجلس و دولت آینده را رقم می‌زند.

رستمی ادامه داد: مهم این است که با مشارکت من و شما، نظری که داریم در فضای نظرخواهی از ملت، شنیده و اعمال می‌شود. کسی که رای نمی‌دهد یعنی مایل است که نظر ندهد و دیگران به جای او تصمیم بگیرند و دیگران به جای او نظر بدهند.

منبع: ایرنا

کد خبر 732312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.