صداقت و پاک‌دستی مدنظر مردم برای انتخاب نامزد اصلح باشد

امام جمعه قزوین گفت: صداقت و پاک‌دستی از ویژگی‌های شاخص نامزد اصلح در انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی است که باید مدنظر مردم ما قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز -جمعه یازدهم اسفند- پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امتحان بزرگی را که با مشارکت مردم در شرف وقوع است تبریک عرض می‌کنیم.

وی افزود: امیدواریم یک بار دیگر مانند همه امتحان‌های حماسه‌آفرین در طول تاریخ چهل‌وچند ساله انقلاب اسلامی، عزت، سربلندی، وحدت، همدلی و هماهنگی مردم ما در دنیا بدرخشد و قلب تمام علاقمندان به نظام جمهوری اسلامی که در همه جای دنیا رو به فزونی هستند، شاد شود و دشمنان اسلام هم بار دیگر مأیوس گردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: امیدواریم پاداش استقامت مردم ما سربلندی، پیروزی، سرافرازی، رفاه و آسایش دنیوی و فلاح و رستگاری اخروی باشد.

عابدینی با اشاره با شاخص کاندیدای اصلح، عنوان کرد: اولین چیزی که مردم در کاندیدای موردنظر خود جست‌وجو می‌کنند ایمان و اعتقاد است، همچنین درایت، دانش، تخصص، صداقت، یکرنگی و راستی از شاخصه‌های دیگر کاندیدای اصلح به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: همراهی با نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری نظام که در دنیا عزت و اقتدار ملت ایران را رقم زده، از دیگر شاخصه‌های کاندیدای اصلح به شمار می‌روند که باید مد نظر مردم قرار بگیرند.

امام جمعه شهر قزوین گفت: از سوی دیگر پاک‌دستی، امانتداری، پای عهد و پیمان با مردم ایستادن، مردم را تنها نگذاشتن، دینداری، صداقت، دست برنداشتن از تعهد و ایمان از جمله دیگر معیارهایی است که باید مد نظر و مورد توجه مردم ما قرار گیرد.

کد خبر 732285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.