مشارکت گسترده در انتخابات در عرصه بین‌المللی بسیار تاثیرگذار است

امام جمعه موقت سنندج گفت: مشارکت گسترده در انتخابات هم در بُعد داخلی و هم بین‌المللی تاثیرگذار است و از سوی دیگر مشت محکم دیگری بر دهان دشمنان نظام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ماموستا سیدمحسن حسینی امروز _جمعه یازدهم اسفند_ در خطبه نماز جمعه‌های نماز جمعه مسجد جامع سنندج اظهار کرد: امروز چون روز انتخاب است روز مبارکی بوده و همچنین به دلیل قرار گرفتن در ماه شعبان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: مسلمانان وظیفه خطیری برای حضور در انتخابات برعهده دارند و نباید نسبت به این امر مهم بی تفاوت باشند.

امام جمعه موقت سنندج به وقایع سرزمین غزه اشاره و خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی که در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه سکوت کرده‌اند باید شرمسار باشند.

ماموستا حسینی تاکید کرد: باید به عزت و احترام کشورهای اسلامی توجه شود و این تنها با مقابله علیه رژیم‌های فاسد و یهود ممکن می‌شود.

وی با اشاره به فضائل ماه شعبان، ادامه داد: در ماه شعبان احسان و عبادت و زیارت و هر اقدام و سنتی که انجام می‌دهیم باید برای رضای خدا باشد تا مورد قبول درگاه الهی قرار گیرد.

امام جمعه موقت سنندج گفت: هر کسی برای رضای خدا و تقوای الهی عملی انجام دهد، او را به سعادت دنیا و آخرت می‌رساند.

ماموستا حسینی تصریح کرد: مشارکت گسترده در انتخابات هم در بُعد داخلی و هم بین‌المللی تأثیرگذار است و از سوی دیگر مشت محکم دیگری بر دهان دشمنان نظام است.

کد خبر 732278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.