استقبال مردم از انتخابات در شوشتر پرشور است

فرماندار شوشتر با بیان اینکه در ساعات آینده نیز شعب اخذ رای شلوغ‌تر خواهد شد، گفت: از شهروندان انتظار می‌رود هم‌اکنون برای شرکت در انتخابات و حضور پای صندوق‌های رای اقدام کنند و رأی دادن را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان سیدمحسن موسوی در حاشیه برگزاری انتخابات امروز _جمعه یازدهم اسفند_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از صبح امروز، همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان و شهرستان شوشتر در حال برگزاری است، بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، ۲۸۰ شعبه اخذ رأی در شوشتر آماده سازی شده است و از همان ساعات آغازین فرآیند انتخابات، فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: مردم شهیدپرور و ولایتمدار و قدرشناس دارالمومنین شوشتر از ابتدای آغاز انتخابات در شعبه‌های رأی گیری حاضر شدند و شاهد استقبال و حضوری پرشور هستیم.

فرماندار شوشتر با بیان اینکه در ساعات آینده نیز شعب اخذ رأی شلوغ‌تر خواهند شد، ادامه داد: از شهروندان انتظار می‌رود هم اکنون برای شرکت در انتخابات و حضور پای صندوق‌های رأی اقدام کنند و رأی دادن را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند.

کد خبر 732256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.