شور انتخاباتی در منطقه یک اصفهان

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر حضور تمام طیف‌ها و اندیشه‌های سیاسی با ایده‌های مختلف را در انتخابات شاهد هستیم که نشان دهنده پیگیری مردم و حضور باشکوه آن‌ها برای رأی دادن است.

علی رضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مسجد اعظم ابتدای خیابان مقداد شعبه اخذ رأی اولی‌ها و ورزشکاران است و در این شعبه اکثر عوامل صندوق نیز رأی اولی هستند.

وی با بیان اینکه منطقه یک شهرداری اصفهان در این شعبه برنامه سرود و حرکات آکروباتیک اجرا کردند که از سیمای مرکز اصفهان پخش زنده داشت، افزود: جوانان همیشه در صحنه بوده‌اند و در انتخابات امروز نیز بار دیگر شاهد حماسه‌آفرینی آن‌ها هستیم.

شور انتخاباتی در منطقه یک اصفهان

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه رأی اولی‌ها با آرا تعیین کننده خود سرنوشت خوبی برای کشور رقم می‌زنند، تصریح کرد: همان‌طور که در دوران هشت سال دفاع مقدس، جمع کثیری از دانش‌آموزان، فهمیده‌ها و جنگجوها در میدان‌های نبرد حضور یافتند، در انتخابات امروز نیز منتظر مشارکت حداکثری رأی اولی‌ها هستیم.

شور انتخاباتی در منطقه یک اصفهان

وی گفت: در حال حاضر حضور تمام طیف‌ها و اندیشه‌های سیاسی با ایده‌های مختلف را در انتخابات شاهد هستیم که نشان‌دهنده پیگیری مردم و حضور باشکوه آن‌ها برای رأی دادن است.

کد خبر 732234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.