رئیس پلیس کشور: انتخابات تا این لحظه در امنیت کامل برگزار شده است

فرمانده فراجا گفت: تا به این لحظه هیچ‌گونه مشکل امنیتی در هیچ یک از شعب اخذ رأی در سراسر کشور وجود نداشته و امنیت کامل برقرار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار احمدرضا رادان امروز _جمعه یازدهم اسفند _ ضمن حضور در پای صندوق رأی مستقر در ستاد فراجا اظهار کرد: از اولین دقایق شروع رأی گیری، مردم در سراسر کشور پای صندوق‌های رأی آمدند و با شور وصف ناپذیری در حال عمل به تکلیف دینی و ملی خود هستند و تا این لحظه که در خدمت مردم برای گزارش هستم، هیچ‌گونه مشکل امنیتی در هیچیک از شعب در سراسر کشور وجود نداشته و امنیت کامل برقرار است.

وی ادامه داد: این امنیت در حالی رقم خواهد خورد که مشارکت مردم هم بسیار بالا باشد؛ به واقع هرچه این مشارکت بالا باشد، امنیت هم بالاتر و بیشتر خواهد بود.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: از اولین دقایق شروع رأی گیری، بیگانگان هم بیکار ننشستند مشخص است که از این شور بسیار ناراحت هستند و برایشان باورپذیر نیست که این تعداد از مردم با این استقبال برای تصمیم گیری برای نمایندگان‌شان در شعب رأی گیری حاضر شوند.

وی با تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: همکارانم در بحث امنیت صندوق‌ها به طور حتم تا پایان زمان رأی گیری در شعب هستند و بعد از آن هم وظیفه انتقال صندوق‌ها و سپس هم مأموریت امنیت مخازن را برعهده دارند؛ تا آخرین لحظاتی که نتایج معلوم شود برای حفظ امنیت و پاسداشت همه آن چیزی که مردم آن را امنیت می‌نامند در خدمتشان هستیم.

کد خبر 732233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.