امروز روز امید ملت ایران و روز ناامیدی دشمنان است + فیلم

استاندار یزد با بیان اینکه چشم دنیا به انتخابات ایران است گفت: امروز روز امید، نشاط و لبخند ملت ایران و روز ناامیدی دشمنان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی استاندار یزد به اتفاق فرزند خود در نخستین ساعات آغاز رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور در مسجد حظیره، آرا خود را به صندوق انداخت.

استاندار یزد در حاشیه رأی‌گیری در مسجد حظیره، انتخابات را به مثابه مسابقه فینال جام جهانی دانست و افزود: یک طرف این رویداد؛ ملت بزرگ ایران و طرف مقابل؛ بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه چشم دنیا به انتخابات ایران است، اظهار کرد: امروز؛ روز امید، نشاط و لبخند ملت ایران و روز نا امیدی دشمنان خواهد بود و بدخواهان ملت ایران منجر خواهند شد.

فاطمی با اشاره به حضور پر شور و شعور مردم استان در شعب اخذ رأی؛ در همین ساعات ابتدایی روز گفت: حضور پرشور مردم عزیز پای صندوق‌های اخذ رأی، حماسه و برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخارات بسیار زیاد ملت بزرگ ایران اضافه خواهد کرد.

استاندار یزد در پایان با دعوت از عموم مردم استان برای حضور در انتخابات، خاطرنشان کرد: مردم استان از همین ساعات ابتدایی آغاز فرایند رأی‌گیری، به شعب اخذ رأی مراجعه کنند و شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند.

کد خبر 732224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.