حضور ۳۰۰۰ رای اولی در شهرستان فردیس

رئیس ستاد انتخابات شهرستان فردیس گفت: حدود ۳۰۰۰ نفر در شهرستان فردیس رای اولی هستند و چندین همایش برای آن‌ها برگزار کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، محمد فیضی صبح امروز _جمعه یازدهم اسفند_ در حاشیه بازدید از روند رأی‌گیری در شهرستان فردیس در جمع اصحاب رسانه، با بیان اینکه ۲۰۳ شعبه در سطح شهرستان وجود دارد، اظهار کرد: یک هیئت اجرایی در بخش مرکزی فردیس، هیأت اجرایی مشکین دشت و هیأت اجرایی اقلیت‌های دینی را داریم.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات قبلی ۱۵۷ شعبه وجود داشت، افزود: در این دوره از انتخابات برای مشارکت بیشتر و سهولت دسترسی مردم به شعبات افزایش شعبه داشتیم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان فردیس با بیان اینکه ۱۱ اتوبوس اخذ رأی در سطح شهرستان فردیس در نظر گرفته شده است، ادامه داد: چهار اتوبوس ثابت و هفت اتوبوس سیار برای اخذ رأی در سطح شهرستان وجود دارد.

فیضی در خصوص اتوبوس‌های سیار، اضافه کرد: اتوبوس سیار برای شهرک‌های صنعتی پادگان آموزشی شهید کچوئی و زندان کچوئی در نظر گرفتیم.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های بسیار خوبی در حوزه مشارکت سیاسی افراد شده است، تصریح کرد: هماهنگی‌های در خصوص اینکه بسیاری از شرکت‌های که در روز جمعه فعال هستند آرای آنها به سهولت دریافت شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان فردیس با اشاره به جابه‌جایی ساختمان فرمانداری، گفت: فرمانداری به ساختمان جدید انتقال یافت و به‌رغم مشکلاتی که وجود داشت با همت مردم، معتمدان و گروه‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند توانستیم کار را انجام دهیم.

فیضی با بیان اینکه در هر صندوق ۱۸ تا ۲۵ نفر عوامل اجرایی حضور دارند، اضافه کرد: بیش از ۶۰۰۰ نفر عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات مشارکت دارند و حدود ۳۰۰۰ نفر در شهرستان فردیس رأی اولی هستند که چند همایش برای آن‌ها برگزار کرده‌ایم.

وی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو نوید بخش شکوه اقتدار ایران است.

کد خبر 732193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.