تمام راه‌های استان البرز باز است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز گفت: طبق آخرین گزارش‌های اعلام شده، در حال حاضر همه راه‌های استان باز است و مشکل خاصی در این حوزه گزارش نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، علی زندی‌فر، صبح امروز _جمعه یازدهم اسفند_ در راستای اعلام آماده‌باش هواشناسی، در جمع اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: از همه همکاران، هم استانی‌ها و مردم کشور دعوت می‌کنم که در این حماسه سیاسی شرکت کنند تا افراد اصلح برای خدمتگزاری به مردم انتخاب شوند و آینده روشنی برای کشور رقم بخورد.

وی با اشاره به وضعیت راه‌ها برای آمادگی حضور مردم در انتخابات، افزود: طی دو روز گذشته شاهد بارش برف در استان بودیم و نیروهای راهداری البرز با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده از آمادگی کامل برخوردار بودند تا به مردم خدمت‌رسانی کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز عنوان کرد: بارش برف در طالقان، اشتهارد و ساوجبلاغ و بخش آسارا باعث شد که مسیر بعضی روستاها و محورهای مواصلاتی مسدود شود که بلافاصله عملیات برف‌روبی و بازگشایی مسیرها توسط راهداران آغاز شد.

زندی‌فر اضافه کرد: طبق آخرین گزارش‌های اعلام شده در حال حاضر همه راه‌های استان باز هستند و مشکل خاصی در این حوزه گزارش نشده است.

کد خبر 732183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.