شهروندان رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند

فرماندار اهواز گفت: از همشهریان خواهش دارم که رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند،اکنون که شعب روال معمول دارند و به راحتی می‌توانند رای دهند پای صندوق‌های رای بروند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، سیداحمد موالی‌زاده صبح امروز _جمعه یازدهم اسفند_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با شور تمام و امکاناتی که فراهم شده، از ساعت ۸ صبح آغاز شده است، تمام شعب فعال هستند و فرآیند اخذ رأی گیری از مردم عزیز اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در حال اجرا است.

وی افزود: تا این لحظه مشکل خاصی گزارش نشده است و همه شعب به روال معمول خود هستند، اما با توجه به اینکه ساعت‌های پایانی رأی‌گیری با ازدحام مواجه خواهیم بود از همشهریان خواهش دارم که رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند؛ بنابراین اکنون که شعب روال معمول دارند و به راحتی می‌توانند رأی دهند و پای صندوق‌های رأی بروند.

فرماندار اهواز ادامه داد: از مردم برای شرکت در این امر مقدس و سرنوشت ساز مملکت سپاسگزارم.

به گزارش ایمنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، امروز یازدهم اسفند همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

سه میلیون و ۵۳۳ شعبه اخذ رأی در سراسر خوزستان راه‌اندازی شده که برای اهواز، باوی، حمیدیه و کارون ۸۴۹ شعبه اخذ رأی تعیین شده است.

کد خبر 732180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.