برپایی ۳۰۶ شعبه سیار در استان گلستان

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: ۳۰۶ شعبه سیار در این استان وجود دارد و برای اخذ رأی به مکان‌هایی که تعداد ساکنان آن کم است یا افراد به سبب ضرورت شغلی امکان ترک محل را ندارند می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از روابط عمومی استانداری، سیدعلی مهاجر اظهار کرد: یک میلیون و ۴۳۳ هزار و ۳۲۹ نفر در استان گلستان واجد شرایط شرکت در این انتخابات هستند.

مهاجر ادامه داد: ۷۹ هزار و ۳۹۵ نفر نیز برای نخستین‌بار می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان افزود: واجدان شرایط برای رأی دادن باید یکی از مدارک هویتی شامل کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، کارت پایان خدمت و گواهینامه خود را به همراه داشته باشند، ضمن اینکه ارائه شماره ملی، فرآیند احراز هویت را سرعت می‌بخشد.

وی گفت: رأس ساعت هشت صبح امروز یازدهم اسفند و هم‌زمان با سراسر کشور درهای شعب رأی‌گیری به روی مردم استان گلستان گشوده و انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گلستان رسماً آغاز شد و تا ساعت ۱۸ عصر به مدت ۱۰ ساعت ادامه دارد.

مهاجر افزود: در یک‌هزار و ۵۱۵ شعبه در استان گلستان آرای مردم جمع‌آوری می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات گلستان اضافه کرد: از این تعداد یک‌هزار و ۲۰۹ شعبه ثابت و ۱۰۲ شعبه در مناطق سخت گذر و کوهستانی استان دایر شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۳۰۶ شعبه نیز سیار است و برای اخذ رأی به مکان‌هایی که تعداد ساکنان آن کم است یا افراد به سبب ضرورت شغلی امکان ترک محل را ندارند می‌رود.

مهاجر افزود: سامانه انتخاب ایران نیز به نشانی اینترنتی entekhabiran.moi.ir با ارائه خدماتی همچون نمایش نزدیک‌ترین شعبه اخذ رأی و معرفی هر یک از نامزدهای مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی راه‌اندازی شده است.

کد خبر 732168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.